Gå til innhold

Ang Symtomer, kunne trengt noen svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg lurer litt på hvor tidlig symptomene kan komme, og hvilke som som helst kommer først!?

det har seg sånn at jeg har veldig lyst på barn, mens sambo ikke har lyst nå. også har jeg sluttet på pilla, pga veldig uregelmessig mens.(noe han vet om) så hadde vi sex 3 dager før EL. IKM på torsdag. litt spent/nervøs nå.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, selv om jeg ikke helt vet hvor langt jeg har kommet, så hadde jeg symptomer ganske tidlig. Trøtt, sulten, vondt i brystene og stikking i magen. Men det var ca 1 uke etter forventet mens at jeg testet og fikk positiv test.

Tror du desverre bare må vente! Lykke til, ta en test og hvis den er negativ ta en til om en uke eller noe!

Skrevet

jeg hadde stikninger i magen,på høyre side. Dessuten kom det mer kviser,bl.a på hals og rygg,det var faktisk når jeg oppdaget det at jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Hvor tidlig de kommer og hvilke varierer,men jeg vil tro at stikninger i magen er symptom som de flewste får ganske tidlig.

Skrevet

Hei sann!

Jeg er nå gravid for femte gang (har 2barn& 1SA,1MA )og har hatt de samme symptomene hver gang. Tror først at mensen snart skal komme pga føler menssmerter. Etter noen uker kommer kvalmen, og den overrumplende trøttheta. Er nå i uke 8+0 og merker at brystene begynner å vokse. Er innimellom litt svimmel.

Men husk at dette er veldig individuelt, og noen har ingen symptomer i det hele tatt

Lykke til fremover :)

Skrevet

God Morgen! Tusen takk for svarene. i dag skal jeg teste.:)

har såre brystvorter og er øm på yttersiden av puppene. så jeg håper.

Ha en fin dag!

Skrevet

Synes du ikke er særlig snill som håper du er gravid når samboeren din ikke ønsker barn enda. Din egoist!

Skrevet

Uff, sliter selv med å få sambo til å godta at vi skal ha barn jeg, og det er ikke no gøy! Ettersom det ikke var planlagt (fra noens side) når vi ble gravid, så kom det som et sjokk for oss begge. Jeg roa meg kjappere med tanken enn det han har gjort, men fikk beskjed av alle, inkl leger om at om vi elsket hverandre så skulle man ikke utsette seg selv for abort. Jeg må innrømme at jeg har følt meg ensom de siste ukene og jeg unner ingen å oppleve det samme som meg! Samboeren min vender seg til tanken mer og mer for hver dag som går, og jeg merker at han begynner å bli mer positiv nå enn hva han var. Men det er nok fortsatt et stykke igjen. Grunnen til at jeg forteller deg dette er for å gi deg et råd om å VENTE på samboeren din. Det kommer til å bli en så utrolig mye bedre opplevelse når dere begge er klar for det, og man kan glede seg sammen! Om du går bak ryggen hans ang et så alvorlig tema som dette så er det ikke sikkert noen av dere klarer å se hverandre i øynene etterhvert..

Skrevet

jeg sa ifra til han når jeg sluttet på pillen og når jeg hadde EL. enda legger han opp til sex, og vil ikke bruke kondom. hvis du virkelig hadde villet det, og ikke din sambo, hadde vel du også hatt litt forhåpninger om at du var det. eller?

Men uansett, den var negativ.

Skrevet

Det var til den som syns jeg er egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...