Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Holder på å bli sprø! Fikk vodt p lørdag og søndag kjente jeg en lite "drue" som stakk ut av pompen. Fikk ikke begynt behandling før i går med alcos anal og det er skikkelig vondt og sårt nå. Hvor lang tid vil det ta før den begynner å trekke seg inn igjen? Ser det er 4-6 uker behandlingstid som står på pakken, men tar det så lang tid før den trekker seg inn også, eller er det mer forebyggende at man skal ha behandling så lenge?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Tar det så lang tid??? f.. Fikk en på søndag, og det er ikke akkurat behagelig!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Såvidt hjalp ikke den salven meg, jeg fikk laget en spesialsalve på apoteket..du kan spørre de!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 jeg fikk hemoride under fødselen sist, og da tok det ca 14 dager før de ble borte. vet ikke om det tar lengre tid når en er gravid, med tanke på at det er press mot bekkenbunnen...... husker ikke hva medisinen jeg brukte heter, men jeg hadde både krem, og stikkpiller...
Gjest Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ikke for å skremme deg, men det er ikke sikkert den ftekker seg tilbake! Jeg har hatt min i over et år nå, og ser ikke ut til å bli kvitt den heller. Siden den ligger innenfor åpningen har ikke legen noe lyst til å operere heller ... da må den i såfall bli vondere enn den har vært til nå. Skal nevnes at jeg kjenner ikke noe til den sånn til vanlig, bare når jeg er litt treg i magen o.l. Så, gi salven 4-6 uker som det står på pakken! (Ps. lurer på om ikke scheriproct har kortere behandlingstid enn alcos.)
MillaMia Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Mine hemmorider trakk seg aldri sammen med alcos anal, så jeg har begynt med scheriproct stikkpiller. Når man er i slutten av svangerskapet er det ikke farlig. Nå, etter 3 dager, er jeg nesten helt bra. Hurra for Scheriproct!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 åh, nei er det ikke sikkert at det hjelper i det hele tatt da??? åhhh, kanskje jeg må ringe JM i morgen og spørre da. Man skal jo egentlig ikke bruke scheriproct når man er gravid. Holder på å bli gal av det her for det er skikelig vondt. Ikke noe problem for meg å ta behandling i 4-6 uker, men det er virkelig et problem for meg å gå med en diger "drue" hengende ut av rumpa så lenge...... Har jo problemer meg å reise meg, gå og sette meg....... Hilsen HI
Gjest Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Prøv å dytte den inn etter at du har hatt avføring! (hvis den "kommer ut" av åpningen) Dersom det er en indre hemoroide som kommer ut, så blir den verre av å ligge i klem i åpningen. Og trøst deg med at de ofte er smertefulle kun i perioder. Min har vært smertefri lenge nå, men en periode var den så ille at jeg var inne til utredning for operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå