Gå til innhold

ang baby klær osv...

Anbefalte innlegg

jeg er i dag i uke 16.

hva syntes dere er det for tidlig å kjøpe inn litt klær??

jeg har funnet barnevogna jeg vil ha men skal ikke kjøpe den før i sommer. men min samboer mener det er for tidlig å kjøpe inn klær..

blir så lei meg jeg... gleder meg jo sååå.

har termin 11 oktober...

noen som er rundt det samme som meg som har begynt å shoppe inn litt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9081436-ang-baby-kl%C3%A6r-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. jeg er 14+5 på vei, og har shoppa litt alt jeg... Synes det er koselig å små handle litt, selv om det er tidlig...

Nå har jeg egentlig det meste, men trenger litt "påfyll" av enkelte ting, så jeg shopper litt, litt her og litt der..sånn om jeg finner jo jeg liker....

Hei.. jeg er nå i uke 17, har ikke kjøpt så mye men litt klær og seng..

Vi kjøper inn litt og litt så ikke alt kommer på en gang. Det er dyrt nok.. mye bedre å handle litt og litt istede for å kjøpe alt i august f.eks. da går jo hele lønningen til begge to. og sikkert mer..

Eg kjem vel ikkje til å kjøpe inn noko før ul, fordi vi har det aller meste etter storebror.

Men då eg gjekk med han, begynte eg å kjøpe litt småting ganske så tidleg i svangerskapet (kjøpte ein skjønn musebamse med det same eg fekk positiv test, og den hadde eg med på klinikken så småen fekk den med seg i "baljen" sin ein times tid eller to etter han var fødd. Synest det var veldig koselig eg...). Fram til ul kjøpte eg kjønnsnøytralt, kvitt, litt grønt, litt raudt og då ul viste at vi skulle ha gut kjøpte eg litt blått.

Synest det er greitt å fordele utgiftene litt utover, dumt å skulle betale for vogn, stellebord, seng, bilsete og alt tøy og tilbehør den siste mnd før fødselen liksom...

Annonse

Blir ikke store shoppingen her heller før vidunderet er født og vi får vite kjønnet. har så utrolig mye tøy etter første mann, har både en mor og svigermor som syr barneklær så det kommer lille nurk ikke til å mangle. og har alt utstyret også, men har så lyst til å kjøpe ny vogn, den gamle er ok, men hadde vært morro med noe nytt ;)

Jeg er nå i 18. uke, men har ikke kjøpt inn noe som helst. (Dette er min første, men min mann har to fra før.) Vi har en brukt barneseng som vi skal bruke, men ellers tenkte jeg å vente en stund til, og helst til jeg har fått vite kjønn på UL. (Skal dit 4. mai, så det er ikke så lenge til.)

Jeg aner jo ikke hvor stor babyen er ved fødselen, så klær har jeg uansett tenkt å vente litt med. Slikt får man dessuten tak i overalt.

Det eneste jeg virkelig har planlagt, er å kjøpe en eller flere babyslynger. Men dette har jeg også tenkt å vente litt med til jeg kan få sett på slikt. Jeg håper at slynger finnes på foreldre og barn-festivalen på Hellerudsletta (første helgen i juni, http://www.foreldreogbarnfestivalen.no/). Antar jeg lett kan bli fristet til å kjøpe andre ting også når jeg først kommer meg dit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...