Gå til innhold

Noen som vet hvor lenge vi må prøve for å få utredning??

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har nå prøvd på nr2 siden Mai 06.

Og det heter jo at du må ha prøvd i et år før du har krav på utredning, men i løpet av dette året å hadde jeg en Sa i uke 5 for to måneder siden.

Du begynner vel ikke å regne på nytt da?

Slik at vi må vente et helt år til???

Er så lei av at det ikke klaffer nå!!

Må vel også nevne at jeg har endometriose og en eggstokk.

Jeg er 22år og samboer er 30år.

Fortsetter under...

Har du endometriose og kun en eggstpkk, så burde det da vel kvalifisere for hjelp skulle man tro!

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare bestilt time hos lege eller gyn hvis du allerede har en gynekolog. Ser ingen grunn til at du skal vente lengre!

STÅ PÅ!!! Og lykke til :)

du har nok krav på både utredning og hjelp allerede du, iallefall sånn som du beskriver ståheia.

føl turbo sitt råd og sett i gang mølla med en gang. det er desverre lange ventekøer på utredning noen steder, og når man har prøvd så lenge er det ikke vits i å sitte i kø lengre enn strengt tatt nødvendig :)

håper ting går raskt for dere fremover og at dere får et søsken i løpet av 08 :)

Hei

Tusen takk for svar!!

Tror jeg skal ringe legen i morgen å høre etter en time.

Har tidligere tatt en hormonprøve for å se om jeg har El og det har jeg.

Vil egentlig få tatt en sperm prøve av min samboer for å sjekke at alle svømmerne hans er i orden også.

Håper også på søsken her om ikke så alt for lenge.

hei!

jeg ville heller tro at du må vente en stund til,siden

du allerede har klart å bære fram et barn ,og vært

gravid en gang til.

virker ikke som det er noe galt med produksjonen.

men det er bare å høre med legen.

Jeg spurte legen min om nettopp dette etter SA i mars. Lurte å om året begynte å gå på nytt igjen nå som jeg hadde vært gravid en gang. Men han sa at det ikke var slik. Det var fra da man startet å prøve man skulle regne, slik at man begynner ikke på nytt når man mister..Da hadde det jo tatt altfor lang tid å få hjelp.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...