Gjest Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Er det normalt at kvalmen kommer og går litt! I går var jeg helt sinnsykt kvalm helt fra morgnen til ca kl 14.00. I dag var jeg bare litt uggen da jeg våknet og har ikke värt spesielt kvalm på formiddagen! Er dette normalt eller ikke??
kmne+ida+sara Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hei du, det er helt normalt! Ingen dag er lik den neste! Mitt eneste tips er å spise lite og saltmat (ikke søtt hvertfall... det er det jeg blir dårligst av), ofte! Hvertfall hver 3. time... Lykke til!
Adriansmor med tulla Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Ja min kvalme varierer åsså... værst på morran og på kvelden.. kommer liksom i bølger.. helt forferdelig! Sterke lukter gjør at jeg blir kvalm og viss jeg blir varm. Det hjelper å drikke masse kaldt vann og komme seg ut i frisk luft.. iallefall med meg. Må tvinge meg opp av senga drikke vann og ta en tur ut på trappa=)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Varierer veldig til meg også. Enig med adrian 123 at frisk luft hjelper. Jeg sitter faktisk med ytterdøra åpen nå. Har vel gjort d en halvtime..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå