Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-10:45

Spør her også jeg ang renselsen!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er renselsen deres etter 2 uker?

jeg har sluttet med bind, bruker bare truseinnlegg nå, men stusser på at væsken som kommer ikke er blodblandet, men gulaktig.

Den har sånn pussfarge!

Er litt småredd fordi jeg fikk en kraftig infeksjon som brøt ut i et sant h***** på dag 12 sist. Er nå 16 dager siden men redselen har likevel ikke sluppet helt taket. Tror heller ikke at det er noe infeksjon fordi jeg har ikke vondt, har ikke feber, er sliten ja (men hvem er ikke det 2 uker etter fødsel), kan være litt sår i stingene av og til men eller så går det veldig greit egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det samme som deg, kommer litt gulaktig ut, men det gjør ikke vondt eller noe så jeg tenker ikke noe på det. Skal sikkert være sånn:) Stingene mine datt av etter ca ei uke å kjenner ikke at jeg er sår i stingene...Mener og huske jeg var helt ferdig med renselsen sist etter 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg var ferdig med min renselse etter 3 uker denne gang. De to andre gangene jeg fødte gikk det nærmere 7 uker før den var over!

Nå bruker jeg bare truseinnlegg..mest fordi det er "uvanlig" å ikke bruke noe lixom. Er på en måte redd for at det ikke skal være over likevel, og at det plutselig skal begynne å blø..... Men nå har det vært helt "reint" og fint i over en uke, så regner med det er helt over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...