Gå til innhold

November: Hvor lenge sover dere om morgenen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Må opp med guttene 07.00. Gidder ikke gå å legge meg igjen når de er dratt på skolen, selv om jeg er sååååååååå trøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står opp kvart på seks og må da gjøre snuppa klar for skolen/sfo, kjører derfra til mamma der jeg er dagmamma for lillebroren min :) Tidlige og lange dager.. Snuppa har jo blitt vant til å stå opp seks nå, så det gjør hun nå også i helgene.. jippi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står vanligvis opp mellom 07.30 og 08.00, men lillegutt kan da lett ha vært våken siden 05.45. Det varierer veldig og noen dager sover han nesten til 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Han våkner som regel i sju tida, og så ligger han og koser seg i senga fram til nærmere åtte, så da små sover jeg litt.. Deilig! Og så sover jeg en times tid med han igjen i 9 10 tida..Så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står vi opp mellom 7.30 og 8. Hender jeg vekker storegutten når klokka nærmer seg 8 for ellers blir det stress å være i bhg før 10 (kjernetida starter da). Koser oss masse på morgenene da og gidder ikke stresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sover vi til 9-10 tiden. Ammer noen ggr mellom 5 og 10, men Malaika er ikke klar for å stå opp da. Passer bra med den ekstreme trettheten jeg selv lider av pga sykdom og allergi. Så jeg er heldig sånn sett :-)

Men hun legger seg sent og da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi står også opp sent, ti-halv elleve tiden men da sovner han ikke før ti -elleve på kvelden heller, men det passer bra for oss siden jeg ikke er en morgenfugl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp mellom 7 og 7.30.. Og så sover jeg av og til, når han legger seg igjen i 9 tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...