Gå til innhold

November: Hvilken grøt gir dere?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt mest Havre fra Nestle, men igår kjøpte jeg en havre med eple og pæresmak fra Hipp - den var kjempe god! Maisgrøten er grusom!!!! - den kastet jeg rett i søpla......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det for øyeblikket i Havre grøt fra Nestle, men håper på å finne vanilje grøt fra Hipp.. Har hørt noen si den skal være veldig god.. Og kanskje den kan falle bedre i smak hos småen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i havre eller mais grøt fra nestle. Har også en fra småfolk noen ganger, tror den heter havre og mais. Vanskelig å vite hva han liker best, for han smatter og spiser opp hele porsjonen av alle tre. Men nå er det ikke lenge før vi begynner på 6 mnd grøten.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp vanlije har gått ut av produksjon. Jeg var på smart club for noen uker siden og kjøpte flere bokser fordi det er den eneste grøten Nikolai vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt med grøt enda, men har kjøpt inn risgrøt fra Nestle som vi tenkte å forsøke først. Regner med at vi begynner så smått om ikke så lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tiden går det i havregrøt med ris og hvete fra nestle. Før det var det maisgrøt. Begge deler går ned så lenge det er pæremos på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i mais og risgrøt. Prøver fremdeles å få henne til å spise med mme innimellom, men er ikke særlig populært. Så får vel bare fortsette å pumpe en stund ennå. Er så små mengder hun spiser likevel. Maks en halv porsjon fordelt på to måltider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi på 3 dag med tilvenning, og han får maisgrøt med morsmelk.

Liker det veldg godt, og blir litt fornærma når han ikke får mer. Lille matvraket mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i smaksprøver om dagen.. Potet er æsj.. maisgrøt er æsj.. men, fruktpurè fra Nestle.... wræææl når han ikke får mere,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holle organisk graut. 3-korn. trur det er havre, spelt og bygg i den. blander halvt om halvt vatn og mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...