Gå til innhold

Etter forrige syklus på nesten 80 dager ser det lyst ut...JIPP!!!

Anbefalte innlegg

Positiv el-test på dag 18!!! Det ser da vel bra ut :) Får bare håpe den kroppen faktisk klarer å klemme et egg ut av seg da :) Hehe...

Negativ test igår ettermiddag. Ble jo en runde i høyet for det...og i natt sovnet jeg faktisk uten å måtte på do etterpå!!! Det er første gangen det har skjedd at de små rumpetrollene har fått vært på overnattelsesbesøk :) Hehe...

Så da krysser jeg fingrene for at vi faktisk har en sjanse denne mnd!!!

Fortsetter under...

Såååå gode nyheter!!

Lykke til!! Krysser alt eg har for at det egget slippes! Og tar i mot svømmerne!!

Kos dere noen dager nå!!

Og sender masse babystøv!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Klem!

Annonse

har hørt om dt ja, og snakket med gyn om det.

men frem til vi vet hva some r årsaken så synes jeg det er skummelt å ta.

rett og slett med tanke på dette: hvis fosteret i utgangspunktet ikke er levedyktig, hva utsetter vi oss for hvis vi "tvinger" det på plass. Hvor tungt blir det å evnt. oppleve en sen sa med dødfødsel osv.

Er mange tanker som styrer rundt her. he he

Prøver å få orden på dem, men babyklister er ikke noe vi har lyst til å prøve ennå iallefall. Har lyst til å få sjekket kvaliteten på eggene mine først. Det vitkigste av alt er jo at barnet skal ha det bra når det er født, og kan leve et meningsfyllt og lykkelig liv.

Jeg er kanskje litt naiv når jeg sier dette, men sa må jo skje for en grunn, eller hva?

Nå venter vi bare på neste steg fra gyn jeg gå til. Hun har tatt over hele utredningskarusellen, men har opplyst om at det kan ta ti. Hun vil gi oss riktig behandling og hjelp, ikke bare prøve ut masse dyre metoder som igjen kommer til å skuffe oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...