Gå til innhold

April: Me har bestemt oss for å holde spiren hemmlig en stund

Anbefalte innlegg

Me har en farmor som da ikke har mange dagene/ukene igjen.

Og me har bestemt oss for at me ikke skal sie noe om graviditeten enda, det er så mye som skjer rundt farmor og alle har nok å tenke på der. Syns ikke eg skal komme med min nyhet helt enda.

Men så hadde det vore greit å fortelle farmor at hun skal få en olderbarn til, men er redd hun skal bli kjempe lei seg (hun er utrolig negatvi opp i all sykdommen) Kan hende hun blir lettere irritert om me forteller henne det - "for hvorfor skal eg vite det, det har ikke eg noe glede av" hmmm vet ikke. Hadde hun vore litt mer posetiv, da hadde det kanskje vore en mulighet.

Men om mine foreldre snakker om sommerferien eller at yngste bror min sikkert flytter ut i løped av året så blir hun litt sur og sier at hun ikke vil høre om fremtiden for hun får ikke oppleve det alikevel.

Vanskelig valg dette - si det til henne eller ikke.....

Men ellers resten av familien venter me med, det haster ikke.

Fortsetter under...

Ja det var vanskelig... jeg vet ikke hva som er best jeg, er vel kanksje lurt å vente litt med resten av slekta, men om dere skal fortelle til farmoren din vet jeg ikke.. Hadde det vært meg så ville jeg ha visst det, men hvis hun er så negativ så... men kan hende hun er glad for å høre det selv om hun er negativ?

Nei vet du, jeg kan ikke komme med noe råd desverre.... Skulle gjerne hadde ett klokt svar å gi, men nei..

Håper dere finner ut av det, var ikke en enkel sak dette nei... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...