Gå til innhold

Noen fra Mosjøen her?


Adriansmor med tulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å stilig=)) arti å ha noen i samme båt da... jeg har foreløpig termin 9 desember... skal til ul 3 mai å sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært morro:-)

Er litt inne her og leser,svarer litt av og til. Er ikke blitt så mange spørsmål enda,men det kommer vel litt etter hvert:-)

Er litt opp og ned med nettbruken om kveldene når kvalmen rår,men håper den gir seg om ikke altfor lenge.

 

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja samme her ... ligger mest på sofan med bøtta mi og gulper.... små sover innimellom=) håper kvalmen går over snart

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok man da stikker jeg innom der når jeg skal på sykehuset den 3 for da ska jeg te ul hos gynokologen.

Har du tenkt på hvor du skal føde? vet ikke om jeg tør å fød her som de ikke har full beredskap.. litt redd for at det kan skje noe galt... litt tryggere i s.sjøen kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke føde her første gang,da det allerede var omgjort til fødestue,så alle førstegangs måtte til s.sjøen. Og siden fødselen endte i hastesnitt må jeg til s.sjøen denne gangen også. Gjør ikke noe det altså, de er helt fantastiske i s.sjøen,er bare turen utover som er helt forferdelig. med veer og midt på vinteren.....det er ikke særlig morro akkurat...:-(

ellers er det faktisk helt topp å være der.

MEN! Det er ingen i verden som topper jordmødrene og barnepleierne her i Mosjøen, de er bare av en helt annen verden!

 

Så barseltida blir her den.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadd en normal fødsel sist men det er jo 7 år siden og da bodde jeg i trondheim... Ja tenker åsså på s.sjø veien om vinteren=/ men vet ikke om jeg tar sjangsen på å føde her ... men har vel en stund å tenke på det ja=) Ene barnepleieren på sykehuset her er faktisk bestemor til min sønn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...