Gå til innhold

Til anonyme!

Matja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe:) Nei, ikke du, men til de som velger å være anonyme! Syns det er litt rart bare... Jeg tror ikke det er noen her inne som vet hvem jeg er eller klarer å finne ut av det. Jeg heter ikke akkurat Matja i virkeligheten, og jeg går ut fra at du ikke heter alt det der i virkeligeheten heller?? Jeg klarer iallefall ikke å finne ut hvem du er... Kan jo prøve å google nicket ditt, selvfølgelig, men... ;-)

Annonse

Av og til kan noen finne ut hvem man er, pga historier etc. Det var noen som spurde meg om hvem jeg var på mine, dine, og vedk spurde fordi h*n trodde h*n visste hvem jeg var. Navn på meg selv og barna legger jeg ikke ut, ikke når vi er født heller, med unntak av årstall.

Mange anonyme ønsker ikke å stå for det de sier, men det er ikke alle. Jeg selv bruker anonym-knappen når jeg sier ting i mitt innlegg som blir gode ledetråder om hvem jeg er, eks navnet på arbeidsplassen min eller navn på stedet vi bor på. Jeg kan stå for det jeg sier, men det er noe med denne anonymiteten som gjør at det er enklere å få ut frustrasjoner etc... :-)

Nei Matja, jeg tror nok ikke du får noen bombemann/dame på døra... ;-)

Som singelmamma sier går det av og til an å finne ut hvem man er, det gjorde jeg, og denne personen syns ikke noe om det(hun fikk greie på det) og følte seg sikkert ikke så anonym lenger. Jeg har selv blitt avslørt gjennom det jeg skriver, syns det er greit å være helt anonym når en skal være anonym. Syns at folk bør respekter det.

Jeg bare skjønner ikke hvordan man kan finne ut av det, men så bor jo jeg i Oslo også da, og her er det jo nok av mennesker jeg kan være. Har ikke lagt ut bilde av meg selv, sier ikke hvor jeg jobber eller hvor jeg bor. Da bør jeg være safe for bombemenn ;-)

Neida, folk må få gjøre hva de vil altså, jeg var bare nysgjerrig jeg. Ikke meningen å tirre på meg noen som helst :)

Men av og til kan det være hyggelig å bli gjenkjent. Jeg traff på ei på dette forum i sept som jeg har vært nabo med tidligere. Kjempehyggelig å få litt kontakt igjen :-) Det er selvsagt ikke bare til det vonde å bli gjenkjent, men prøver nå helst å unngå det likevel.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...