anesam Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 du må se nøye etter for å se den..... kanskje jeg skal ta å kjøpe en digital test som noen foreslo igår.....
madamene Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg vil si gratulere jeg da. For jeg har hørt det at en strek er en strek!!! Nemlig! Men kjøp en for sikkerhetsskyld....og få det bekreftet. kjøp to du.. det gjorde jeg!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 bare til info: de digitale testene trenger dobbelt så mye hcg for å slå ut som andre tester. så hvis du fikk svakt pos. i dag tidlig med strips/pinne test, burde du vente iallefall 3 dager før du tar en digital, ellers er det nesten sikkert at den blir negativ. hcg dobbler seg pr 1,5 døgn skjønner du, og i og med at de digitale er så dyre, så er det greit å ikke sløse dem bort. men en strek er en strek, så gratulerer og lykke til videre med graviditeten
anesam Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har også hørt at en strek er en strek, men denne var jo litt for svar til at jeg tror det er sant! :-) Var på apoteket, men de hadde ikke digitale tester der, så kjøpte med en 2 pk QR tester, og tar en ny imorgen tidlig! Takk for støtten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå