Gå til innhold

EASYLIFE ................


gilgi

Anbefalte innlegg

Hei jenter har noen av dere deltatt på easylife konseptet. Hvordan funker den?

Hva er prisen per mnd?

Er det trening kun for oss som er overvektige på egne timer eller hva?

Går man på noen diett, tabletter eller pulverkur siden mange går ned mange kilo?

 

Hvor og når starter kurs i oslo/jessheimområdet hvis det finnes da.

 

Blir veldig glad om noen som har deltatt kan svare meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg begynner på kurs i dag. Jeg betaler ca 800 kr hver mnd for å kunne trene på treningssenteret og være med på kurs en gang i uka i 6 mnd. Deretter er det ca 400 kr i mnd i ett år for å trene der. :) Du må inngå en 1 års avtale med senteret.

 

Konseptet er omlegging av kosthold og trening, men i begynnelsen så går du på pulverdiett ja. Den er Lavkalori så det er vel såvidt 600 kcal om dagen du spiser og derfor går folk veldig raskt ned i starten. Du kommer også i ketose slik at kroppen forbrenner sitt eget fett. Denne første fasen med bare pulver varer så lenge du selv vil den skal vare tror jeg, men de anbefaller ikke mer enn 10 uker på så lave kalorier. Jeg skal ned mellom 15 og 20 kilo og han trodde jeg skulle gå på bare pulveret ca 3 til 4 uker. Deretter erstatter du en pose pulver med ett måltid med lite karbohydrater og prøver å forbli i ketose. (masse protein, helst ikke noe karbo) og den fasen er du i en stund også går du over til 2 måltider og en pose og til slutt helt vanlig mat hele dagen, men fortsatt lavkarbo da. :) Iallefall er det sånn jeg har forstått det.

 

Jeg er ikke sikker på hvor de har kurs i det området med kan se i easy life magasinet når jeg kommer dit i dag, og poste en melding i morgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte desverre å ta med brosjyren for nå sjekke hvor det var kurs nær deg, men prøv på easylife sine hjemsider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...