Incinta - snart Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Nå er det snart 8 uker siden jeg hadde mensen sist, fikk negativ test senest lørdag. hva skal jeg liksom gjør nå da? bare ta en gravitest i ny og ne? Dette er noe dritt. Føler at jeg ikke kjenner min egen kropp lengre. måtte bare få ut litt frustrasjon! =)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 er det lenge siden du sluttet på hormon prevensjon da? det kan være grunnen. eller rett og slett den at du har hatt en veldig sen el. så lenge mens ikke dukker opp er det bare å fortsette med sex og krysse fingrene for at det ordner seg hvis du ikke har gått på prevensjon på leeenge, hadde jeg nok kontaktet gyn. for å få en vurdering. er jo greit å få skikk på kroppen.
Incinta - snart Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 nei, jeg sluttet på prev i januar, så egentlig så har jeg ingenting å klage over! hehe, men frustrerende er det like vel... Men jeg er liksom ikke så opphengt i å bli gravid lengre, har ikke hastverk, men når jeg ikke har mensen så går jeg jo liksom rundt å lurer hele tiden...=)
Marianne_K Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Oj, jeg skal ikke klage, er bare en uke over IKM og tester negativt, sluttet på p-piller i februar så... Men det er utrolig kjipt da, skjønner at du er frustrert!! Hadde en normal syklus (28dg) før denne rare, vil jo fortsette prøvinga, kan ikke mensen komme?!?! Er dessverre veldig opphengt i å bli gravid, tenker ikke på annet...
Incinta - snart Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Det går sikkert litt over ettehvert- jeg var heeelt gal i begynnelsen av prøvingen, og ble jo helt testoman, har sikkert att 20 tester siden januar, hehe... men nå har jeg roet meg litt da- har et litt mer avslappet forhold til prøvingen. Men hver gang det dukker opp en antydning til et symtom, ja då... som idag- jeg våknet opp og så skikkelig pubertal ut, hehe... har aldri vært plaget med kviser, men nå har jeg maaange små i pannen. Og da tenkte jeg med en gang at jeg kunne være gravid! men herregud, kviser er ikke akkurat et symtom, en bivirkning kanskje, men ikke et symtom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå