novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Alle prater jo om den her, så må spørre: Er alle fornøyd? Er forhjulet svingbart, og isåfall, kan det låses?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2007 Ok, jeg fant svaret, svingbart og låsbart Virker jo veldig bra den vogna da... Regner med at barnet kan være vendt begge veier, mot deg eller fra deg?
Guttemamma x 3 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Bagdelen er mot deg, sportsvogndelen er fra deg.
Hogne&Anneli Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Fotbrettet kan ikke reguleres. Var litt skeptisk på akkurat det før vi kjøpte den, men nå tenker vi ikke på det i det hele tatt! Gutten vår sover som en stein i vogna allikevel. Er dere ute etter 3hjuling, så er : TFK, OneThreeHill (Oth) & Easywalker Sky verd å se på! Forskjell: - OTH & TFK har ikke fullliggestilling. - TFK har regulerbart fotbrett, integrert netting ++ av tilbehør, men er dyr. - OTH finnes i mange tøffe farger, tilbehør, men også dyr. - Easywalker sky er enkel, nest minst sammenlagt av de tre (Tfk tror jeg blir mindre) full liggestilling, billigere enn de andre. Spørs hva du skal bruke vogna til mest! Alle er ganske lette vogner, med stor sittedel, 360 g vendbart hjul, og mener alle kan låses. Quinny XL comfort vil jeg IKKE anbefale! Bare så det er sagt!! Mange som får for denne drittvogna, selv om den har full liggestilling & reg.bart fotbrett.
Hogne&Anneli Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Vi tok Easywalker sky fremfor de andre pga full liggestilling, og billigere.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2007 Ok, takk for svar! Har trehjuling fra før, teutonia spirit s3, og er jo fornøyd med den, men har likevel begynt å få lyst på ny vogn *s* Den er ikke så tung, men EW sky er jo lettere. Egentlig lyst på en lett firehjuling og jeg, litt mer stabilt. Men har ikke plass til flere vogner før vi får oss hus
Happymom! Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 På babyjungle.nl er iallefall Ew dyrere en Tfk......det gjelder vel andre plasser også? Eller følger det noe med i prisen på Ew som gjør den dyrere da?
Snart 2 små :) Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Hva er prisene på disse vognene? Vi så på EW Sky i går, og i den butikken kostet den 4999,- Er den å få tak i billigere? Hadde dere valgt EW Sky eller Quinny Speedi? Har egentlig satt oss en grense på 3000,- pga at vi la mye penger i kombivognen vår.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 28. april 2007 #12 Skrevet 28. april 2007 www.bebiezaak.nl selger EW vogner. betalte 3500 kr for sportsdelen, regntrekk og frakt. jeg "slapp" moms.
Hogne&Anneli Skrevet 28. april 2007 #13 Skrevet 28. april 2007 3600kr ink. regntrekk på Happyland, svinesund. 2timer fra oslo!
Hogne&Anneli Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Var så sikker på at TFK var dyrere enn EW s??? Hvor mye koster TFK vognen? Teutonia S3 eller hva den 3hjulingen der heter, er større sammenlagt enn EW s. I følge TV2 forbrukerrapporten var dette en veldig populær vogn på den tid, men den var visst litt klumpete mener jeg de sa. Forhjulet er vell ikke luftkanliserte gummi hjul, er de vell?
Caelyn Skrevet 28. april 2007 #15 Skrevet 28. april 2007 Er EW sky stabil nok? Den veier jo så lite, så lurer på om den egner seg som babyvogn for nyfødt..? Har mest lyst på TFK joggster twist med bag. Bagen er veldig lang og synes kalesjen dekker litt mer enn Easywalker sin. Usikkerheten min ligger i om disse egner seg godt som nyfødt vogner, eller om man bør bruke de som vogn nr.2
Hogne&Anneli Skrevet 28. april 2007 #16 Skrevet 28. april 2007 Datanerd c,`) Easywalker sky er stabil, og den egner seg garantert like godt med bag. TFK er også en veldig kjekk vogn! Har ikke prøvd den, men hadde en research før jeg kjøpte EW sky'n min. Har ikke den integrert myggnetting? Samt. som du sier, den er sikkert lunere. MEN den har ikke full liggestilling. Noen synes det kommer på det samme. Hva mener du? TFK har også spesielt vognstoff som jeg mener ikke blekes av solen, og/eller tåler rikelig med vann? Mener det var noe slikt. Se på designet og tenkt på full liggestilling eller ikke. TFK har sikkert mer tilbehør. Noe jeg av og til savner med EW s. Begge er brae vogner, så du gjør allikevel et bra kjøp!:-) Fortell meg hva du finner ut om TFK, og om noe av det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå