Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 har hatt ubeskyttet samleie ca hver 2 dag denne måneden, og nå er det ca 1 uke til mensen skal komme men har fått vondt i puppene og har hatt vondt i underlivet , noen som fikk symptomer så tidlig ?
Realist Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Teoretisk sett skal det være umulig å ha symptomer på graviditet så tidlig.
Kristin - prøver igjen :-) Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde kjempesåre bryst over en uke før IKM da jeg var gravid, og vi er alle forskjellige, så jeg tror absolutt på at det er mulig. Så snart som egget har festet seg og kroppen har begynt å produsere graviditetshormoner, selv i så små mengder som det er de første dagene, har jeg hørt at det i teorien skal være mulig med symptomer. Lykke til!
~chess~ Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg begynte å kjenne stikking i magen en uke før IKM, sikkert egget som festet seg. Blodårene på brystene ble også tydeligere samtidig. Så jeg tror det er mulig. Lykke til!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hei=) Jeg kjente symptomene ca en uke etter el så det er så absolutt mulig..=) Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 der fikk første svarer noe å bry seg på, umulig gitt! jeg for min del fikk pos. test en uke etter el! Å jeg vet nøyaktig når jeg hadde el pga hormonkurer,måling av temp, testing osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå