Lillenurk No.2 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Noen som har tips til dåpsgave til en gutt? Helt blank jeg..
Møøø Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Sånn rosemalt stol med navn på ;o) PS prøv å søke på "dåpsgave" på forum øverst til venstre her, utrolig mange fine linker der ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 En skikkelig flott og "gammeldags" gyngehest i tre! Sånn som kan gå i arv i generasjoner...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 min lille fikk 2 små søte beger i sølv hvor det sto gravert: min første melketann og min første hårlokk =) det likte jeg...fikk det faktisk bare fra ei også
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 En sånn rull som dåpsattesten skal være inni.. Sånn fikk jeg, og er veldig praktisk, da vet en hvor dåpsattesten alltid ligger..=o)
♥2 små gull♥ Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 http://www.malurten.no/ Stoler og bord De stolene er kjempefine.
Tussi og Maja Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Spørs jo hvor mye du skal legge i gaven da.. Jeg synes det var hyggelig å gi bort Den store barnesangboka, og foreldrene ble veldig glade. Det var til tantebarnet mitt, så vi ga barnebestikk i tillegg. (Boka finnes i en serie som også inneholder Den store eventyrboka og flere andre..)
shevil og Alver Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Vi hadde navnfest i helgen og fikk masse fint. Noe av det fineste var skje og skyve. En skyve er en liten sak til å skyve maten oppå skjeen. Hadde en slik en da jeg var liten og den var jeg veldig glad i. Typisk sånt som barn synes er morsomt. Tror den vi fikk er kjøpt hos David Andersen. Også fikk vi en akvarell til å henge på veggen på banrerommet med bilde av tre små tøffe skatere :-) Veldig morsomt. Ark med info om kunstneren fulgte med. Mer tradisjonelt var fotoalbum med sølvramme på forsiden med inngravert navn. Det var kjempefint! Dessuten fikk Alver verdens tøffeste trehjulsykkel :-))
mammaentiltrulte Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 vi fikk masse fint da snuppa var født kan jo nevne noe så kan du få noen ideer - service - bestikk - rull til å ha dåpsattesten i - sølvnoks min første tann - smykker - bøker ( eventyr, rim og regler og sang) - gyngehest - babysvømmingskurs - fotoalbum med sølvfront med nilder fra tullas første måneder, med kommentarer - sydd bilde av prinsessen på erten med tilhørende bok - leketeppe - bergansryggsekk til hun begynner i barnehagen med termos og matpakke ellers så er andre fine ting mej taj bæresele, evt sjal eller slynge stol fra malurten dåpstallerken med vekt, lengde osv forgylle den første smokken i sølv gavekort på forgrafering og masse mer men kommer ikke på noe mer nå. håper du fikk noen ideer og finner en fin gave!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå