Gå til innhold

Hodet er ikke festet, termin imrg...

MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Om 2 timer har jeg termiiiiiiiin!

Hodet er ikke festet og slimproppen har jeg ikke sett snurten av!

Dårlig tegn? Føler fødselen kanskje lar vente på seg?!

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du førstegangs? hvis ikke er d ik sikkert hodet fester seg før fødselen er i gang.. og ikke alle "mister" slimproppen før heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet er ikke festet hos meg heller, det ligger heller ikke særlig langt ned i bekkenet. Jeg er 4 dager på overtid og førstegangs. Legen min sa at det ikke er noe å bry seg om at babyen finner veien nedover når veene starter. Tror jeg skal føde hver natt da, men nei, våkner hver morgen like gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hodet vaert festet i 3 uker og er nesten sikker paa at slimproppen kom for 3-4 dager siden (har saa mye utflod ellers ogsaa...), men ikke noe skjer. Har 6 dager igjen til termin. Nr. 1 kom med planlagt keisersnitt (pga seteleie) 8 dager for termin saa dette blir min 1 naturlige foedsel om alt gaar bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, førstegangs her...

Men siden det virker så fjernt ser jeg for meg uuuuuuuuuuuuuuuuuker på overtid. Godt å høre det ikke er helt unormalt da:)

Kanskje inatt? Får lure mannen i høyet en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at en ikke skal legge så mye vekt på hva som er "normalt" (enkelt å si, men ikke i praksis)

Første min hadde ikke hode festet seg på siste kontroll før(under 1uke) og nå nr.2 fikk jeg bekreftet festet 2uker før, men var mest sannsynlig festet enda tidligere.

Det eneste som har vært likt begge gangene, hos meg, er at når det først setter i gang, så går det raskt. Forvarslene har ikke vært like i det hele tatt og heller ikke hvordan jeg kjennte riene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...