Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 jeg hadde termin 1.april, og vi ventet spent på gutten som skulle komme. kl 03.45 den 4 april våknet jeg av at det var litt vått i sengen og jeg hadde menssmertelignende kramper i magen. Jeg skjønte med en gang hva som var på gang, dette var ikke likt noe jeg hadde opplevd tidligere i svskapet... Jeg vekket kjæresten. og han ringte føden- der fikk vi beskjed om at jeg skulle bare legge meg til å sove så lenge vannet som hadde kommet ikke var misfarget.Jeg lå litt i sengen men fikk ikke sove, så jeg stod opp og satt meg på barn i magen... klokken 8 stod mannen min opp og vi dro ned på føden for en sjekk. jeg hadde kun en cm åpning, og det lakk litt fostervann bare,.fikk på meg en stor bleie og ble sendt ut på gåturi byen et par timer. kl to begynte det å gjøre veldig vondt så vi dro tilbake til sykehuset. jeg fikk ligge litt i badekar , til neste JMkom på vakt kl 15. Av hun fikk jeg akupunktur og varmeflasker, og jeg satt litt i dusjen, dette var veldig avslappende, og jeg negynte å bli veldig trøtt. Jeg fikk ingen sterkere smertelindring av henne heller. HUn sa jeg skulle få sovemiddel i 22 tiden, ettersom fremgangen var så liten og jeg begynte å bli utslitt. 21.30 sendte jeg mannen en tur i butikken, og jeg la meg i sengen og gledet meg til jg snart skulle sove. PANG, 21.40 sprakk fosterhinnen og vannet fosset!! Det var virkelig mye, jeg ble faktisk litt skremt. Jeg ringte på JM som sjekket åpning, 4cm. Hun satte drypp og ringte på anestesilegen, jeg skulle endelig få epidural. Riene begynte virkelig å bli kraftige nå, det var rett og slett helt forferdelig i forhold til tidligere på dagen.! Legen kom og jeg fikk epidural - takk gud sier jeg... Etter fostervannet gikk 21.40 gikk det fort, kl 01 begynte pressveene, 9cm åpning. Jeg trodde jeg ikke hadde mer krefter, men trykte så hardt så jeg besvimte to ganger.. 01.41 den 5.april etter 22 timers fødsel kom Dennis til verden. Perfekte babyen på3630 gram og 51cm lang. Utrolig fantastisk følelse Og nå koser vi oss, og fødselen er nesten helt glemt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9077668-dennis-kom-til-verden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så mye med sønnen din =0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9077668-dennis-kom-til-verden/#findComment-9089065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå