Gå til innhold

Stellebord med "krøplingsikring"?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en idé, som jeg tenkte vi kanskje kunne få laget. Men først må jeg finne ut 1) er det lurt? 2) finnes det allerede?

Det jeg ser for meg er et stellebord, med en eller annen kant (eller noe) som kan felles opp. Selv om jeg selvsagt skal gjøre mitt beste hadde det vært greit å kunne felle opp en sånn "sikkerhetslem" hvis jeg skulle miste noe på gulvet eller ikke (lettest å fokusere, og koordinere, en ting på en gang :-))

Eksisterer dette allerede? (Litt noldus, beklager).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9077513-stellebord-med-kr%C3%B8plingsikring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke beklag deg! herligheten, er jo kjempebra med nye og gamle ideer!

vi har stellebord med fastkant vi da, funker bra. men den er jo ikke så veldig høy den kanten, så er jo begrenset hvor lenge den fungerer som ønsket..

jeg har brukt stellebord av "voksentypen" (altså større stellebord) med nedfellbar kant, litt ala sånn som du får på sykehussenger, men jeg syns den var litt krøkkete å få til. kan jo være akkurat den som var litt treg og trengte smøring da, men likevel. pluss at den ikke var beregnet på små barn, ettersom en baby jo kunne falt gjennom glippene...

har lagt en link lenger ned på siden til et firma som lager stelleprodukter for funksjonshemmede foreldre, men de er forholdsvis dyre. (men kanskje har du rett på hjelpemidler fra kommunen?)

kan dytte linken opp, se om du finner noe der.

Anbefaler sengeløsningen "vippopp" forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...