Monica *rosa og blå* Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 Ikke rart vi sliter med måltidene, siste dagene har jeg tenkt over hva vi egentlig gjør selv... Natalie skal ha skje oppi koppen, og vi sier nei og skjønner ikke hvor hun har det fra, men på søndager har vi felles frokost med egg, te og rundstykker, og da har jo mamma og pappa skje oppi koppen! hun får kun ett egg til frokosten, men hvorfor ligger det da igjen ett etter at både mamma, pappa og Natalie har fått?? Bare EN skje til maten, men hvorfor har mamma og pappa to bestikk da? Hvis det detter ned en liten bit kan den ligge til etterpå, men hvorfor springer mamma med en gang jeg roter med koppen min da? Ingen føtter på bordet! Mamma sitter jo med beina på stuebordet hvorfor kan jeg ikke få det her da? Kom på mye annet også, men ikke nå da!! Men syns litt synd i jenta etter jeg tenkte over hvordan vi faktisk trer oss selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Hehe, ja du sier noe der. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå