Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Dumt spørsmål, men hva temper dere dere med? Og hvor temper dere??
majatv Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Har kjøpt meg en babycomp, og da temper jeg under tunga.
Randine + 2 små Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Temper med et termometer med to desimaler, temper under tunga
Marianne_K Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 hmm... da har jeg enda "dummere" spørsmål: det går altså å tempe med vanlig termometer? men hvordan foregår det egentli, temper dere på samme tidspkt hver dag, når? noterer dere temperaturen? hvordan kan man si når eggløsning er ut fra temperaturen? når den stiger? sorry, helt grønn på dette:S
Gjest Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Du må ha termometer med to desimaler. Jeg bruker Babycomp, temper under tunga. Sovner nesten med måledingsen i munnen,,, hehe
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Jeg har tempmåler med to desimaler, temper hver morgen kl0600...og såsover jeg videre. Når jeg er oppe og på pc så skriver jeg inn dagens resultat på fertilityfriend :-)
Håperjo Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Jeg vil svare at det kommer an på hvorfor du skal tempe. Jeg temper med vanlig termometer, dvs. kun en desimal, under tunga. Jeg temper fom. dag 12 ca. og til etter eggløsningen. Jeg lager inger kurver el. lengre, men vil bare sjekke at vi treffer eggløsningen, fordi min mann har svært nedsatt sædkvalitet og sædcellene dør fort. Så til eggløsningen er over har vi sex regelmessig, hver 2. dag. Jeg temper til jeg har sett økt tempr. i to eller 3 dager, og det er lett å merke hos meg, selv med en desimal. Jeg temper faktisk når jeg våkner, dvs. uten vekkerklokke, men jeg våkner som regel rundt halv sju. Hvis du temper for å få fullstendige kurver, å vise til gynekolog el, bør du nok gjøre litt mer ut av det enn det jeg gjør. Lykke til!
Lille Trille* Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Jeg vurderer å bgynne å tempe, og lurer på hvor man får kjøpt termometer med to desimaler? Finnes det på vanlig apotek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå