Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter noen runder med meg selv om jeg orket 20 kg pluss Simo igjen....selv om jeg kjempefornøyd med babykomforten på sistnevnte skal det bli spennende med en lett vogn....

har gjort veeeldig mye reasearch på disse og andre sider og kommet til at dette må være den ultimate vogna (spesielt når man kjøper den på svinesund, der koster den 2 500 mindre enn på barnas hus..... (2000 pluss fem hundre i kurs)

En ting er sikkert at jeg aldri skal kjøpe stort og dyrt babyutstyr i Norge! Lurer på hve de tjener på de sinnsyke prisene sine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

har de den transportkasse der til EW sky?? vet du? driver og leiter etter en nå. og lurer på hva de koster.. tenkte å bestille fra nederland

Skrevet

vet ikke hva du mener med transportkasse ;) men vogna kom i esker...

du kan kanskje få kjøpt det av forhandler i Norge? www.easywalker.no...

Skrevet

Hei hei!Hvor i Sverige kjøpte du den?Og hvor mye betalte du?Har sååå lyst på den selv,det er jo virkelig verdt å ta turen over grensa hvis man sparer så mye på det!

Skrevet

Kjøpte den å happyland, (ved gamle svinesundbrua) kostet 5000 svenske for bag og sportsvogndel dvs 4400 norske kr. Med i prisen fikk jeg to regntrekk (til hver av delene) og myggnetting til bagdelen i allefall. De andre babybutikkene ved grensa fører ikke EW.

På barnas hus koster vogna tilsammen 7000 og da vet jeg ikke om regn. og myggnettingen er medregnet.

Du sparer minimum 2600 kr (minus bensin da ;))

Skrevet

Det var jo flott da!Men det går vel an å bare kjøpe sportsvogn delen eller?Har ikke bruk for bag....

Skrevet

ja, man kan kjøpe sportsvogndelen separat....tror den kostet 3600 eller deromkring...

Skrevet

Da tror jeg jammen jeg skal ta meg en tur dit,bor ikke så altfor langt unna.Sparer jo inn en del på kursen også :)

Skrevet

det finnes en egen reisebag. som vogna passer inn i!! transport bag.. nei.. husker ikke hva den kalles rett og slett! driver å sjekker ut prise nå!! skal reise med den om 1 mnd. og har vært ekstremt uheldig med flyskader på 2 vogner allerede. så-tenkte det var en god ide!!

Skrevet

Easywalker sky koster rundt 3600kr på Happyland, Svinesund.

Reisebaggen koster ca. 1000kr norske.

Kjøpte vogna nettopp!

Kun 2 timer fra Oslo, og verd turen!! Super service.

For de som bor langt unna: - Handle det dere kan, for billigere får dere det ikke!

Sjekket ut prisen på denne vogna fra utlandet, og prisene er tårlig lik de på Svinesund...så vogn + store ting kjøper vi der!!

Bilstoler er også billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...