Gå til innhold

Navn på Ida sin lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest aktuelt hittil: Mina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men jeg ser i navneboka at dette også kan være en endelse bare...Men i navneguiden her på BIM var det mer spennende betydninger...

Skrevet

Enea

Turi

Kine

Tine/Tina

Tora

Liker du noen av disse da? Er forresten enig i at Mina passer fint:)

Skrevet

Etter å ha tenkt litt kom jeg på flere jeg synes passer:

Ylva

Una

Luna

Olea

Emmy

Alea

Signe

Amine

Eir

:)

Skrevet

Takk for innspill. :-)

Nå har jeg hatt en runde med mannen min her... "Mina?? Nei det er jo hu i Petre..." Så det var helt uaktuelt... Maja var heller ikke noe særlig. Dina likte han litt, men nei..

Men han syntes Sofie var greit, og så kom han med Ella... Jeg er ikke helt fortrolig med Ella, men det er jo litt fint... Hmmm...

Ida og Sofie...

Ida og Ella...

Hva slags navn er egentlig Ella? Må prøve å sette meg inn i hvordan det er å vokse opp med disse navnene som vi lurer på...

Skrevet

Ella.. Ella... Jo, det er ikke så dumt.. :-)

Mannen min begynte jo med en gang: "Ella er bra! Ella rebella.. Ella spinerella..." Blir det en belastning mon tro..?

Skrevet

Syns Karoline passer til ida-søster mi heter det-Ida karoline...thea er helt nydelig:=)dattera mi heter det hehe...men hva med-ida og mari?

Skrevet

tove er så kjedelig da hehe

Skrevet

Takk, men som før nevnt er Mari dessverre opptatt for vår del... Nå vil mannen min ha Ella..

Skrevet

heei!

jeg syns Ida og Marie passer perfekt sammen:)

Skrevet

Kjenner til Linda, hun er søster til ei som heter Ida. Litt arti: LiNda, hvilket navn utgjør småbokstavene i Linda-slik jeg skrev det? Er helt facinert jeg. Enda det virker som to ulike navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...