prins,prinsesse& et nurk Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 endelig kom det etterlengtede krysset. jeg er gravid etter et års prøving. da blir jeg gravid brud i juni,håper kjolen fortsatt blir å passe. ønsker dere alle sammen lykketil med prøvingen. sender mye baby støv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ endelig var det min tur å sende
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 så bra!!! gratulerer masse:-)
Modesty Blaise Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Utrolig herlig. Gratulerer. Etter et år var det jammen din tur!!!
ticalinda Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Gratulerer masse til deg, både med barn og bryllup! :=)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Fantastisk ) Gratulerer såååååååååååå masse!!! Da er du også med i konkurransen om nyttårsbarnet, spennende ) Jeg tror terminen min er 30.12.... Blir lett å telle tiden fram til jul i år!!!
Lille Trille* Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 GRATULERER! Så gøy, endelig var det din tur. Nå må du kose deg framover, med både spiren og bryllupet! Lykke til videre! Tar med meg litt babystøv, jeg....
sandra81 Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Hei du! Testet også posotiivt idag, ikke prøvd så lenge som dere da. Gratulerer så utrolig mye. Skal stå gravid brud i juli:) Atrig med flere i samme situasjon. Vi fikk beskjed i februar om at vi antagligvis ikke kunne få flere barn uten proffesjonell hjelp, så her var overraskelsen stor idag, selv om jeg har følt lenge at det var noe i gjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå