Gå til innhold

IKM uke 16, 17, 18...??? hvem vet..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

seks dager over, tok negativ test på ikm-dagen forrige tirsdag, har ingen symptomer og har forstått det som at det er vanlig etter p-pilleslutt at syklusen blir helt på trynet, så har mer eller mindre innsedd at jeg kan vente lenge på mensen!!

vet det er noen som ikke tester positivt før en god stund etter ikm, og har derfor et svaaaakt håp om at kanskje..... har noen tester liggende men hvor sent er det sannsynlig at man kan få positiv test, og hvor mange tester ville dere "kastet bort"?

men som sagt, har kun hadd en normal syklus etter p-pilleslutt, dette er den andre, har ingen symptomer, så hva tror dere? mest sannsynli at syklusen bare er litt forstyrret av p-pillene...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er vel kanskje mest sannsynlig at syklusen ikke er helt stabil enda... Men det er jo en liten sjanse for at du kan være gravid, men at EL kom litt sent pga at du sluttet med ppiller denne måneden og at det kanskje var derfor du ikke fikk positiv test? Jeg ville venta en stund til også tatt en test om tr fremdeles ikke kommer...

Min syklus var i alle fall helt vanlig og regelmessig da jeg sluttet på pilla! Det gir kanskje et lite håp?

Lykke til!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er annerledes når du akkurat har slutta på pilla, men til vanlig er det jo slik at det er el som blir forsinka/kommer tidlig, men mensen kommer ca 14 dager etter el uansett. Sånn sett kan det jo godt hende at du ikke har hatt IKM enda (siden IKM ideelt sett regnes ut fra når du har el). Jeg ville bare ha fortsatt å teste meg med jevne mellomrom (kanskje kjøpt noen billig tester på nettet?) Håper du finner ut av det etter hvert; at enten mensen dukker opp, eller helst, at du får en positiv test! Lykke til1

Skrevet

Smilte litt da jeg saa overskriften, men forstaar godt at det er frustrerende. Kan jo vaere begge deler faktisk, og jeg holdt paa sann uke 11, 12 og 13. Foelte meg som den luringen, som meldte meg inn i alle IKM klubbene....hehe. Men min grunn var tidlig EXU (hvor kroppen ordnet opp selv) og at det tok bare saa lang tid for at syklusen skulle komme i orden igjen. Saa mens jeg ventet paa IKM i uke 13, saa fikk jeg bratt EL og hoerte braatt til uke 15 gjengen. Det var merkelig husker jeg.

Vet jo ikke helt med deg, men jeg tror jeg ville tatt en test hver.....tja, femte dag inntil et eller annet resultat forelaa, ville ikke tenkt paa det som aa sloese noen tester, jeg da... Oensker deg uansett lykke til og haaper du ikke maa vente saa altfor lenge paa mensen dersom det er det du venter paa. Braatt har du EL ogsaa, saa har du bommet heeelt, som meg. Tok en ELtest bare paa goey jeg, helt vilkaarlig, og saa var den jammen meg positiv.... De syklusene, de syklusene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...