Fredricke Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Vi har nettopp begynt å prøve å få barn og regner jo med at det tar en stund før det klaffer. Men i mellomtiden så kommer det jo til å være en del selskaper og annet hvor det er forventet av en å drikke alkohol. Nå til helgen for eksempel.... Stor fest med blant annet foreldre og svigerforeldre som suger til seg alle tegn som kan tyde på barnebarn i nærmeste fremtid! Hva gjør jeg? Noen gode råd?? Min plan er å blande rød saft til vin-fargen (føles veldig teit...) eller å ha med alkoholfri vin. Problem nr en er å få dette usett i glasset, problem to er om mitt glassinnhold stemmer overens med fargen i de øvrige glassene. Noen som har erfaring med dette og som kan gi meg noen tips??
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 hva med å tømme alkoholfri rødvin over på en vanlig rødvinsflaske?? Ingen som kan stille spm.tegn med det Da slipper du å drikke sterk saft også
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Evt om du har en flaske med alkoholfri vin som du bytter etikett med en vin med alkohol.... funker vel fint å fordampe vekk limet fra den alkoholfrie vinen, for så å fordampe vekk etiketten på alkoholflasken og lime denne på igjen. Bør nok gjøres dagen i forveien for å sikre seg at den hektes på! Skjønte du? Da er det ingen som kan arrestere deg på verken farge, utseende eller uforsegla kork! Evt om du drikker sprit, da kan du jo ta en halvliter flaske med deg og blande dette (som da er vann) oppi et glass med brus (blandevann) evt drinkmiks om du vil det. Om det er vanlig å dele drikke, da kan du jo ha to halvlitersflasker med deg, en med og uten sprit På den måten kan du jo dele av din overflod hehe... Om du blir tilbudt drikke velkomstdrink etc) ta imot, hold det i hånden og sett det fra deg ved ymse bord... Tror jeg selv skal ta sprit-versjonen når det blir min tur! (Alle vet at jeg ikke drikker vin)
Fredricke Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Takk for det! Lurt! =) Skal jeg prøve!!
grand danois Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 sida du ikkje e gravid el veit du e gravid enda.så hadde ej levd et normalt liv heilt til ej hadde en positiv gravid test. tenk om d teke dej 1 år før du blir gravid da? skal du gå edru heilt til d? ej ha levd et normalt liv til ej fekk et positivt svar. ej jer d.. vi he bestemt oss for å bli gravide,men ej leve et normalt liv til ej fe en positiv test=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå