♥Tullerusk♥ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hihi... Når jeg vil ha litt hjelp fra deg så er du ikke her... Men skal snart legge meg, så vi snakkes vel i morgen kanskje... Hihi... Og jeg som liksom skulle ta en pause...hahaha...Ser dårlig ut det... Masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Her er jeg:) Hva trenger du hjelp med? Synd jeg ikke var her før. Har pussa opp i hele kveld. Skal prøve å komme inn tidligere i morgen:) Ikke lett å ta pause nei! Masse klemmer
ellemmelle og bitteliten Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Om det er ang FF så kan jeg hjelpe deg litt på vei om ikke annet? :-) For å starte ny syklus, gå inn via menyen til venstre, trykk cycle -> create new cycle... deretter fyller du inn temp hver dag som du måler før du står opp om morgenen, samme tid hver dag - viktig, ellers får du feil grunnlag ) så at du hadde målt 38 på kvelden, det er ikke unormalt, alle har 0,5-0,8 grader stigning i forhold til på morgenen.. mål med samme måler hver dag på samme sted hver gang... også kan du jo fylle ut div av det andre om du vil.. ) Hvis det var noe heelt annet du lurte på, så beklager jeg at jeg blandet meg inn..hihi....
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Dreamer: Ja ikke lett å ta pauser når man pusser opp...hihi... ellemmelle: Tusen takk,=o) det var det jeg lurte på... Og så kan jeg bare slette det jeg har for å lage ny, eller?? Ja, tempen min sank så fort sola ble borte...haha..tror jeg bare kokte hue litt...hihi tusen takk for svar...tror kanskj vi ka lage en egen FF tråd..hihi... klem
ellemmelle og bitteliten Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Lag ny fra første dag i siste mens du... FF er egentlig ganske morsomt, bortsett fra at den ikke slår ut på meg samme hva slags andre symptomer jeg har :-) Men må skaffe meg termometer med to desimaler, hare bare med en og blir kanskje unøyaktig? hva vet jeg.. :-) Sambo derimot bare ler av meg og har ikke helt troen på dette her..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå