Gå til innhold

boken alene med barnet, bok for alenemødre:D VI VIL HA!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Det var nevnt innledningsvis at den ikke bør koste for mye, etc - dette er nok noe som passer seg å samarbeide med amathea om! Og evt sandvik bokforlag, samme som utgir svangerskapsboken. Slik at den gis ut gratis til gravide som blir alene.

Og et tips til noe humor i den: Der står et innlegg om "hvordan overleve som alenemor" inne på dib. Ta det med :-) Og ikke minst, gode grunner til å date en alenemor... ;-)

Fortsetter under...

Jeg blir faktisk lei meg når folk påstår at jeg er hårsår og i forsvarsposisjon, og nå har vel denne debatten utspilt sin rolle litt?

Jeg kan ikke forstå at du, anonym, i det hele tatt gidder å engasjere deg når det skal være på den måten? Du har jo selv fulgt med på debatten og sett hvor mye frem og tilbake det har vært? Det er ingen av oss som tør å si "jeg gjør det", for det er himla mye ansvar og ikke minst jobb, og vi er jo alle alene.

Jeg beklager virkelig til dere alle jenter at jeg har virket sur og dum, hårsår og i forsvarsposisjon, for det var IKKE meningen!!

Selv melder jeg meg ut av hele bokprosjektet, for jeg tror det blir for mye jobb for en person. Men jeg skal ta kontakt med min forlagsdirektør venn og høre med ham hva han tror, så kan jeg heller videreformidle tipsene til dere.

Og anonym; Beklager at du oppfatter meg på den måten du gjør, håper du ikke har latt det gå inn over deg, for det var iallefall ikke meningen å krenke noen på noen som helst måte!

Jeg er ikke hårsår, men kan jo selvfølgelig virke sånn nå som jeg sier unnskyld til dere alle!!

:)

pus du er ikke hårsår:) klart ingen vil ta på seg oppgaven forløpig, hele gjengen skal jo bli mammaer og blir veldig opptatte framover:) men tanken om boka er kjekk og det er marked for en så man får håpe noen som kan, vil og har tid kanskje kan skrive den en gang i framtiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...