Positiva Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 og denne gangen har jeg planlagt å bli!!! Etter en MA og en SA på under 6 måneder, har jeg bestemt meg for at alle gode ting er tre!!! Har vært hos akupunktør i dag, og skal fortsette hos ham til vi har gjort alt vi kan for å få frøet til å sitte:o) Ellers skulle jeg melde meg inn i januarklubben, men det er jo ikke laget noen terminklubber for 2008?! Har termin 3. januar 2008:o) ...er vel på tide å forandre nicket.
Lille skatt *38 uker* Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så mye! Situasjonen min er akkurat den samme, en ma og en sa. Gravid igjen og ganske nervøs. Hvorfor går du til akupunktør?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Det var kjempe koselige nyheter GRATULERER SÅÅÅ MASSE )) Det går nok bra denne gangen skal du se
2 søte små:-) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så mye! Kos deg i tiden framover, og håper du slipper å være for bekymret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå