Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Ble utrolig fornøyd. Må bare skrive et innlegg her for å anbefale vognen for den er helt genial!!! Så lett og utrolig god å trille. KUN 9 kg, slår de fleste andre trehjulinger. Kommer ikke til å gidde å trille den gamle vognen så den er lagt ut på finn allerede. Ew tar utrolig liten plass i bilen og er så kjekk å legge sammen og slå opp. Tulla mi liker den også kjempegodt. Flere trehjulinger som ikke har full liggestilling, men det har EW!! Og tulla har sovet i den flere ganger. Jeg har hatt flere vogner og måtte derfor anbefale denne for den var utrolig i forhold til alle jeg har hatt!!
kulpåmagen3 Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Vi kjøpte også ew sky og er superfornøyde. Virkelig en genial vogn!! Fikk anbefalt den av flere kjente og det er jeg glad for. Ser at det er mange som har ew sky her! Populær vogn!! Jeg bestemte meg tilslutt for ew sky i aqua. Den er utrolig fin!! Hvilken farge kjøpte du?
Milla og rasmus Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei. Jeg også har sett på ew sky og tror jeg skal kjøpe den. Virker som en knallgod vogn. Fått anbefalt den av en venninne som har den og hun elsker vognen sin. Jeg skal ha bag til og ew har jo større bag enn de andre trehjulingene så det er jo kjekt. Vet ikke hvilken farge jeg skal ha da.....
mathias05+emma08+10 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Hei. Jeg har også kjøpt ew sky army!! Superfornøyd med vognen ja!! Vurderte også lime, men mannen min ville ha army. Glad for at jeg kjøpte ew. Den er knallgod å trille også så lett!! Anbefaler også å kjøpe ew sky stelleveske og reisebag. Det er et must!! Kjempekjekt tilbehør!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Hei. Ser det er flere som har kjøpt ew her. Godt at dere er fornøyde. Jeg har endelig bestemt for å kjøpe ew. Hvilken farge ville dere hatt på bagvognen? Får ikke til å bestemme meg........... Tenkte kanskje å ha ulik farge på bag og vogn men vanskelig valg.. Hilsen ei som gleder seg til den første vognen!!! Venter, venter og venter på en liten gutt....i aug. Men ønsker å kjøpe nå for å ha det klart! Håper på tips!
Hogne&Anneli Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 SUPER fornøyd her oxo! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett på denne før!? Alle gravide ser jo kun på Simo, brio, TUNGE emmaljunga, eller vinglete/farlige/trange Quinny Xl comfort, og ikke på om vognen er enkel & lett? Det finnes jo bagdel til lette 3hjulinger også! Her blir det ny bag på samme EW sky understellet til nestemann. Men kanskje i en annen farge, slik som Elllis..:-) Har sort vogn fra før! Liker det nøytralt siden jeg skal ha en veldig fargerik pose i den. Liker ikke at det blir så alt for mye av farger. Samtidig som jeg kan bruke den til både gutt og jente. MEN håper de kommer med flere knæsje farger om noen år!
rosa vila Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde egentlig bestmet meg for OTH, men så leste jeg på nybaktmamma.com at disse vognene har mye reklamasjoner og at det tar lang tid å få reservedeler. Hører rykter om at butikkene i Kr.Sand vurdere å slutte og selge OTH pga disse tingene. Har egentlig ikke fått med meg hvor fornøyde folk er med EW sky, men nå begynner jeg å vurdere denne vogna. Tror den er billigere også og at de har den i Kr.Sand. Har dere bestilt på nettet?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Hei Jeg kjøpte EW sky i fargen aqua. Den er så utrolig fin. Jeg også er kjempefornøyd med vogna.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Bestilte min på nettet, men det er fordi ingen fører denne i nærheten av der jeg bor. Ble litt billigere enn å kjøpe her til lands og fikk den på døra etter en uke. Er også superfornøyd med min. Gutten vår liker seg veldig godt i den og pappaen har også blitt en ivrig triller etter at vogna kom i hus Vil absolutt anbefale den.
masali Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 Har kjøpt bagen i lime grønn og sittdelen i sort. Har termin om 4 dager og gleder meg til at få gå ut på trilleturer! Har og kjøpt sort stelleveske og reisebag til at pakke vogna inni på flyturer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå