Lennox 73 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg prøver å bli gravid og fikk et tips i dag.....ideele er å prøve annenhver dag rundt eggløsningen...noen andre som har noe formening om det ??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 tror ikke det er den ideelleløsningen for alle, men sex regelmessig de 2 midterste ukene i syklusene er bra! ikke stress med at det MÅ være da og da. lykke til!
Lennox 73 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 jepp.....stresser ikke med det.....men greit med tips:) Takk,for tipset ditt da ;O)
**bambi22** Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Vi prøvde annen hver dag metode i 3mnd,men ingen spire satt,men det er forskjell fra person til person tror jeg,noen har raskere for å bli gravide enn andre!!!!! kansje du er den personen! Lykke til!
Lennox 73 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Ja,er nok individuelt det der Blei lett gravid med min første fødte,men nå har jeg mistet en gang og prøver igjen.......Har ikke prøvd så lenge da,så håper den sitter snart Lykke til for deg og ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå