Gå til innhold

6.Mai!

Mamman til Hedda & Hanna

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan går det med deg? Formen er den fortsatt bra? Har tenkt masse på deg!

Nå nærmer det seg ganske mye for deg også, er du dritt lei? Det begynner vell sikkert å bli litt tungt?

Leste at maria har fått? Og to jenter? Du må gratulere så mye når du ser henne!! Har sonja fått enda? Hadde ikke hun termin nå en av de dagenen her?

Her går ting mye bedre, formen er tilbake igjen og lille Hanna vokser som bare det! Vi var på 6 ukers kontroll for 14 dager siden, og da var hun blitt 57 cm lang (hun var 50) og veide 4540 (3790)! Og hun smiler og prater en masse! Ting skjer jaggu ganske fort!

Vi får trille en dag, når babyen din er ute og dere har kommet dere i ro!! Tenk den fine tiden dere har utover nå:)

Blir det forresten fødsel eller keisersnitt? Tenke på de åreknutenen dine?

Lykke til, håper du ser dette før fødselen da!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9075529-6mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt mye på deg i det siste også, merker at dagene flyr til alt og ingen ting. De dagene Rikke er hjemme så er vi mye ut eller inne å leker med naboene, eller så sover jeg og slapper av de dagene hun er i barnehagen. .

Merker at jeg er mer klar for fødsel nå om dagen, sover veldig dårlig om natten,men men det blir flere av de dårlige etter på også :-)

Ja du merker nok at tiden flyr nå, de blir så fort store, vi må trille litt når nurket her kommer, hver gang jeg kjører på østsiden lurer jeg på hvor du bor, må få besøkt deg en gang.

Vi får en veldig delilig tid frem over nå.skal prøve å gå til barnehagen ti Rikke når babyen kommer det er jo ikke så langt.

Legen kunne ikke forstå hva som var problemet og jordmor engstlig så jeg tar det når vi kommer på SØF :-)

Merker at jeg har fått mye vann i kroppen, så sånn set så gleder jeg meg veldig til å bli ferdig. Stiv i fingre og bekkenet hangler litt. men ikke så lenge igjen nå.

kos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9075529-6mai/#findComment-9084414
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...