Gå til innhold

Jeg leter og leter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å sette min store emmaljunga bort for denne gang. Jeg er på jakt etter sportsvogn. Hadde nesten bestemt meg for Easywalker sky men ser her inne at TFK er populær. Hva med GT vogn....noen som har prøvd den? http://www.mamut.com/barnevogna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg en stor fan av TFK.

Den er utrolig god å trille, stabil og så stor og bred at den varer leeeeenge.

I motsetning til Easywlaker har den regulerbart håndtak og håndbrems. I tillegg tror ryggen på TFK går både lengre opp og ned i reguleringen.

Anbefaler den på det sterkeste.

Skrevet

Vi har kjøpt oss en Easywalker sky og den er utrolig god!!! Anbefales sterkt!!

Vi vurderte også Tfk men Ew er mye lettere og har full liggestilling. I tillegg har ew bedre hjul og er lettere å trille.

Ew har også trillekoffert som beskytter vognen under reise..

Gt er sikkert også greie vogner. Billige, men kanskje ikke like solide og gode å trille.

Lykke til! Se på www.easywalker.no

Skrevet

Anbefaler Easywalker. Beste vognen jeg har hatt!!!

Skrevet

Hei.

Flere som anbefaler ew her. Vi lette også lenge etter vogn og det er jo mange på markedet. ew slo de andre på vekt og det var veldig viktig for oss. Vi ønsket å bytte ut den tunge firhjulingen vår og ew veier kun 9 kg!!:)

ew hadde også alt vi ønsket oss:

-regulerbart handtak

-full liggestilling

-svingehjul som kan låses

-store hjul som også er gode i terreng

-lang rygg

-reisebag

-vaskbart trekk

-liten sammenslått

-enkel og liten sammenslått

Supergod vogn!!!

Skrevet

Takk for flere gode tips!

Tror mest sannsynlig jeg går for easywalker. Ulempen er at de ikke har butikkutsalg i Rogaland...hvor er det beste nettstedet å få tak i i så tilfelle! Noen som vet pris?

Skrevet

Takk for flere gode tips!

Tror mest sannsynlig jeg går for easywalker. Ulempen er at de ikke har butikkutsalg i Rogaland...hvor er det beste nettstedet å få tak i i så tilfelle! Noen som vet pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...