Gå til innhold

Lyst på alt.... og ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag klarer jeg rett og slett ikke bli mett. Jeg føler jeg spiser og spiser, men sultfølelsen vil ikke forsvinne. Kunne spist meg ihjel kjenner jeg, samtidig som jeg ikke har lyst på noe. Og det rumler i magen, noe som skulle vært høyst unødvendig etter alt jeg har klart å innta.

Fikk en utrolig sjokolade trang også midt inni der, og da jeg ikke pleier ha godterier i hus, så fant jeg frem Nugattiboksen.

Håper kanskje dette kan være et tegn?

Forøvrig har jeg sprunget lekk idag også føles det som :P

På 2 timer måtte jeg på do ikke mindre enn 4 ganger, og det var faktisk endel som skulle ut hver av de gangene også.

Har ikke drukket så alt for mye idag heller. En kopp kaffe, 1/2 liter brus, og et glass saft iløpet av hele dagen, så ingen grunn til all denne sprintingen på toalettet. Kaffe er jo vanndrivende, men jeg drikker da vanligvis en kopp kaffe hver dag, og det har aldri vært slik tidligere.

Noen som kjenner seg igjen?

Mest av alt kunne jeg tenkt meg noen råd for å bli kvitt denne sultfølelsen, for nå orker jeg snart ikke mer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva jeg har det akkurat på samme måten som deg :-( Jævlig irriterende !!!! Hvertfall når man skal prøve å skjærpe inntaket litt!

Merket at jeg faktisk ble sulten mens jeg hadde fortært halve middagen min! How sick is that! ?

Det er skikkelig ekkelt!

Skrevet

Godt jeg ikke er alene ;)

Jeg spiste meg litt pasta da, i 9-9.30 tiden, og det stoppet faktisk sultfølelsen. Men gjett hva? Nå er den tilbake for fullt :( Så det varte ikke lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...