Gå til innhold

bæsj...alt er bæsj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er alt dritt! har en skikkelig bad day og jeg er grinete,hurpete, sur...ja, you name it...er ikke så ofte jeg er i dette humøret men nå har jeg lyst til å grave meg ned eller noe sånt...tror det er pms eller noe for jeg venter på mens....skulle enten hatt den i går, idag eller i morra og den er ikke kommet ennå og det irriterer meg det også...æsj...vil ikke ha den dumme tanta!

dagens syteinnlegg!:)hehe

er det noen som vil skravle noen ord med ei sur kjerring?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, ikke noe gøy å ha en sånn dag! :S

Er liksom ingen ting som går rette veien da!

Hvordan går den sånn ellers da? *hihi*

Er du i lære nå? Husker ikke helt jeg! =P

Skrevet

Haha..sånn jeg har hatt det i en uke nå...

Målte temp på 38 jeg..Ikke er jeg varm eller svett..Skjønner ikke noe...Venter også mens nå for tiden... Fra i dag og ut uken...

og så har jeg vondt i magen og ryggen samt vært små kvalm i ca 2-3 uker...=o(

Uffa meg....

haha måtte syte litt jeg også...men føler meg bedre...hihi

Skrevet

stakar:/ ej veit kor e å ha sanne daga..ej he hatt monge ta dei..spesielt når ej hadde spiral. ej va den bitcha heile tida! ej sjønna ikkje kor sambo he holt ut me mej. d e heilt utruli=)

ej me he hatt et par sjitti daga:( sambo sa han va klar te å få

onge..men så sa ej at ej lure på ka ej skla jer me skulen. da sei han:skal du gå skule? ej berre ja..d e d ej he lyst til.. men da kankje vi få onge no! ej berre:hæ!! du sa jo at du va klar?! ja men d va vist du ikkje skulle gå skule.sei han.

ej skreik i to daga:( han trakka so jævli på hjerte mitt!! men så hadde vi sex..uten prevensjon. så ej drite i å mase på d..så fe vi sjå ka som sjer.

ej skal ha/el e midt i egløysinga no. vist ej he en syklus på 35 daga..men vist den e på 47 daga som sist..så e d leenge til eggløysning.men ej prøva å ha sex annakvar dag=) så ej håpe ej treffe eggløysinga dinna gongen så ej sleppe å tenke meir på d=) ej e litt øm i magen..så ej håpe d e d..men ej he ikkje hatt el slim enda..men utfloden e gul å kjokke (sorry) e d sann den skal vere rett før el?

Skrevet

Cheer up!

Sånn var jeg og på søndagen, mensen kom lørdag og jeg var sur som f.... Orka ikke engang snakke med sambo jeg. Det ble nesten bare krangler av det. Han sa jo til og med at han var glad for at jeg hadde fått mensen, og fikk den regla om hvorfor det ikke passet med baby nå.. Han skjønner ikke at det kan ta lang tid å bli gravid og at en skal jo gå gravid i 9 mnd og.... Nei skrullete man...

Så lenge tanta er borte så er det vel bra siden du ikke ønsker henne?

*trøsteklem til hønemor85*

Skrevet

jo d e jo kjempe bra at den ikkje kjeme..men d e lenge til ej skal ha mens. d e el som står for tur no=) å vi he hatt sex nesten annakvar dag sida sist mens..så ej håpe d he klaffa dinna gongen=)

d e så drit når mensen kjeme å man ikkje vill ha den:/

men d e så iriterande når sambo drive å ombestemme sei heile tida:/ han knørva hjerte mitt kvar gong jo:/ men alikavell he vi samleie uten prevendjon...så ej veit ikkje ka han tenke.

Skrevet

hallo!takk for alle støttende ord:)dere er så snille...dataen kutta jo ut IGJEN i går så jeg fikk jo ikke svart dere som skrev i går...humøret er litt bedre i dag men er veldig kvalm men det er omgangsdritt her hos oss så jeg har nok fått det også....mensen har fortsatt ikke kommet og jeg kjenner jeg begynner å bli frustrert:)hehe

hvis den absolutt må komme så får den komme med en gang for da blir jeg fortere kvitt dritten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...