Gå til innhold

Til dere som har født for noen år siden!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er alt så farlig nå i forhold til før? Alle produkter er noe galt med, de skal være slik og slik. Vi må drikke å spise ditt og datt. Smøre oss med alle kremer som finnes, drikke te og spise bringebærdrops.

Hva gjorde vi galt før da? Mine unger er sunne og normale uten noen allergier eller andre problemer uten jeg har fulgt alle disse rådene som finnes i dag. Vil jo heller påstå det er mye mer problemer nå til dags med allergier og eksemer og andre problembarn.

Tror vi bare må ha noe å skylde på når det gjelder produkter jeg og at de som selger det er ute etter å tjene penger ofte.

Fortsetter under...

Jo, jeg har også mine sterke mistanker om at de som selger div produkter rettet mot småbarnsforeldre, ofte spiller på ønsket og behovet vårt om å gjøre det aller beste for våre søte små. For de kan jo ikke velge selv, og er helt avhengige av våre valg til enhver tid, -en følelse produsentene vet å utnytte. Produsentene utnytter markedet så godt de kan, for å tjene så mye som mulig. De smarteste finner opp nye produkt, som vi ikke kan forstå at vi har klart oss uten. Eller skaper tvil om produkt vi tidligere har vært fornøyde med, for at vi skal bytte til deres.

Jeg fødte første gang for 11 år siden, og har fått 4 til etter det, så jeg har fulgt utviklingen kan en si. For min del skjedde den store endringen når data'n kom i hus og jeg begynte å bimme!! Mye informasjon å hente, masse støtte og opplysninger, men man må kunne sile ut og være kritisk, og det er mye "må ha" å forholde seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...