*~2barnsmamma~* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg er ca 5-6 uker på vei, og har planlagt tur til Kreta i august. Turen ble bestilt for flere måneder siden, lenge før jeg ble gravid. Men nå lurer jeg på om jeg bør avbestille, eller om det går greit å fly? Hva bør jeg evt. holde meg unna når jeg kommer dit? Mat jeg ikke bør spise, drikke, bading osv.? Håper noen vet mer enn meg!;o)
semilie:)Fødeklar Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Det går bra. Kos deg. Har flydd fem ganger i svangerskapet. Ikke spis rått kjøtt og salat som ikke er godt vaska. Ikke bli for varm i sola.Men det går jo gravide damer der nede også...på Kreta altså. Sydentur går fint. Tanta mi kom akuratt hjem fra thailand, hun er gravid. Gikk supert det også. Kos deg
linnini Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 heisann;) det skal visst ikke være noe problem. men har hørt at det er lurt å ha på støttestrømeper under flyturen og bevege seg så mye som mulig,for blodsirkulasjonens skyld,og spise mat som er godt stekt,venninden min fikk beskjed om det når hun vår gravid;) god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå