Matja Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er nå 38 uker på vei og har slitt med smerter helt nederst i magen siden jeg var 10 uker på vei. Siden jeg var ca 20 uker har jeg vært sykemeldt, og nå har jeg gått ut i permisjon. Jeg har hatt noe helt sinnsykt vondt, og har kun kunne sittet på min egen sofa med masse puter i ryggen de siste månedene. Vanlige stoler er utelukket og har vært det siden jul. Har også hatt store problemer med å gå de siste månedene, og nå kommer det sånn "kneppelyd" når jeg snur meg i sengen, og jeg har så vondt så vondt! Spesielt har jeg vondt i skambenet, og det virker som at sjeden ikke henger helt sammen lenger... Fredag for 1 1/2 uke siden var jeg hos jordmor og hun sa at jeg jo burde vært hos fysioterapeut for lenge siden, og skyldte på legen. Nå skal jeg til legen på onsdag og får høre hva han sier, men er det ikke litt sent? Jeg har jo trodd at det ikke ville ha noe effekt med fysio siden hverken lege eller jordmor har snakket om det i det hele tatt. De har begge bare sagt at "det kommer nok fra bekkenet ditt". Noen som vet? Jeg er jo redd for at det skal vedvare etter fødsel, men det pleier kanskje å gå over? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9074457-for-sent-med-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 Hei! Det er ikke for seint, tenk på deg selv etter fødselen. Kansje behandlingen kan hjelpe deg litt de siste ukene. i tillegg vil slike timer gjøre deg mere bevist på hva du bør gjøre og ikke, slik at plagene dine kan bli redusert. Kom igang med behandling, så får du også behandling etterpå hvis du trenger det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9074457-for-sent-med-behandling/#findComment-9094111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå