Gå til innhold

Mai: Hva skal dere ha på de søte små på 17. mai da?


Kari-mor :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå har lyst på bunad til snuppa jeg og. Men det blir nok vanlig kjole. Hun fikk en fin rosa kjole av tanta si (som er 12 år) i dåpsgave, men underkjole og det hele, så det blir nok det + en jakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun skal gå med bunad..har fått en helt fantastisk nydelig strikket bunad.. gleder meg til å ta den på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal gå med en telemarksbunad som har gått i arv. Jeg har selv gått i den da jeg var liten... Bare synd jeg ikke har en selv nå. Har prøvd den på og ho er jo bare helskjønn sefø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når barna skal pyntes skulle jeg nesten ønske jeg hadde en jente, men bare nesten. Her blir det vel en pen bukse og kanskje en liten skjorte med en jakke utenpå. Er ikke alltid så lett å pynte små gutter synes jeg. Han går selv, så det er greiest å bruke de skoene han trives i. Dermed blir det ikke sorte pensko heller.. Er født og oppvokst i oslo selv, så vi har ingen tradisjon med bunad eller festdrakt. Får bare passe på at han er ren og pen og kanskje har et flagg eller en liten sløyfe. Kan jo alltid pynte vogna litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal småtten min ha på seg festdrakt. Ser jo ut som bunad nesten. Vi gleder oss til 17 mai;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...