Gå til innhold

Jeg må bare anbefalle grete roede kuset til alle dere som jeg ser sliter med å gå ned i vekt..


mamma til to=)

Anbefalte innlegg

Istedet for piller er det lurer å forandre kostholdet sitt, en varig forandring. Etter to uker har jeg gått ned fem kilo! Helt sant..

Vi spiser masse, ofte og sunt! Absolutt verdt å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du spidermam, jeg har lest hos flere som går på GR kurs at de tar en type kostfiber før maten, hva slags fiber er det, jeg sliter noe forferdelig med magen enda jeg drikker 3-4l vann om dagen, rører mye på meg. kan du tipse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefallingen! Er nettopp det jeg har tenkt å gjøre. Har gått på reductil til nå, men har funnet ut at jeg vil heller satse på Grete Roede eller lignende for å få hjelp til å etablere ett sundt og fornuftig kosthold som man kan leve med resten av livet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger: det kostfiberet har jeg ikke hørt noe om, vi skal ikke ta noe annet enn tran og multivitaminer i tillegg hver dag. Jeg hadde veldig treg mage før, gikk på do to ganger i uken og sånn, huff. Men etter jeg begynte på kurset er jeg på do en til to ganger om dagen. Vet ikke hvorfoe, men jeg merker jeg har en helt annen forbrenning nå! :)

 

Kutre: Jeg har ikke prøvd de tablettene, men jeg også tror i lengden at det er bedre med grete roede spisevaner.. Og når man går ned så mye også da! =) Veldig merkelig egentlig, skjønner ikke helt hvorfor. Aldri spist så mye jeg!

Si fra hvordan det går begge to! Lykke til.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i på Libra kurs man tar fibertilskudd i form av vital fibertabletter, helseklibrød eller fibersund til hvert måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki gikk litt i sur der jeg da jenter, men takk laterkrampe, jeg får prøve en av de fibertilskuddene du ramser opp da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...