Gå til innhold

hva skal jeg ha i vognen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skla etter planen føde i midten av mai. har kjøpt ny queeny freestyle 3xl. lurer bare på hva jeg skal ha i selve vogna?? holder med lammeskinnn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn ja..! La babyen ligge rett på skinnet (evt med en tynn gasklut under hodet om h*n gulper mye) og ha et ullpledd eller en tynn dyne over..! :-) Lykke til!

Skrevet

på min barselgruppe lå barna på skinn med dyne over langt ut på sommeren. husk lue, et spedbarn holder ikke på varmen på samme måte som oss voksne : )

i 15 pluss må babyen ha lue og dyne. våre ettåringer sover nå ute i voksiposer med body og strømpis i 15 + i skyggen.......

Skrevet

og luer selvsagt : ))

Skrevet

Lammeskinn og dyne brukte vi. Og det holdt i massevis til langt utpå høsten. Men lurt med en gulpeklut under hodet som nevnt ovenfor!!

Skrevet

Fikk forrige i midten av mai også (termin 24.mai denne gangen). Vi brukte lammeskinn med klut under hodet og dyne, evt. et tynt teppe om det var kaldt. I løpet av sommeren ble det så varmt at vi brukte lammeskinn og ullteppe, og på de aller varmeste dagene la jeg et helseteppe dobbelt i bunn og hadde ullteppe over.

Lue evt. sommerhatt er alltid viktig, og det er alltid bedre å kle ungen lite og skikkelig med teppe/dyne på enn å ha for mye klær på selve barnet.Det blir fort både stivt og for varmt/klamt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...