Gå til innhold

Nytt slimpropp innlegg.. (detaljer..)

Anbefalte innlegg

Var på do før i dag, og da opplevde jeg at når jeg tørket meg så kom det en lang 'geleklump'. Det har skjedd 2 ganger i dag. Men min 'geleklump' var ikke helt eggehvit (som jeg har hørt at andre har hatt). Så ut som det var litt blod i den. Er det normalt? Jeg sluttet på p-pillen i mars, og fikk mensen dager etter. (Må få med at jeg sluttet 3 dager ut i brettet).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9073229-nytt-slimpropp-innlegg-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg lurer på det samme. Har spurt litt rundt å fått til svar: slimpropp har man bare når man er gravid. Det er bare vås, man har det hele tiden som en beskyttelse mot infeksjon i sjeden. Det står det i min medisin bok å det er det jeg har lært på mine studier.

ok, men har aldri opplevd dette før. Gått på p-piller i 5 år. Aldri opplevd det før jeg sluttet på pillen. Har også skikkelig vonde smerter på høyre side, ved livmoren. Er det EL smerter? aldri hatt det heller før.

takk for svar :):)

Har også smerter, fikk min slimpropp på fredag jeg. Og av det jeg har funnet ut så har ikke det med å miste slimproppen noe med el å gjøre. Det er vist normalt med blodstriper i den. Hvor i syklusen er du da? har tatt opp tråden på 1trim. igjen for å se noen respons. Er veldig nysgjerrig på hva det kommer av, tok siste pille på den 26 mars, tror jeg, eller 25. Den tirsdagen hverfall.

Annonse

Jeg har opplevd det samme. Skjedde aldri før jeg begynte på p-piller eller mens jeg gikk på de. Men da jeg sluttet på pillen fikk jeg altså denne slimklumpen rundt el-tider, både forrige mnd og denne mnd.

Dersom noen av dere finner ut nøyaktig hva det er, så informer meg gjerne!;)

Mens: Lør 31. mars- Tors 4 april. Begynte på nytt brett, men sluttet på de søndagen 8 april. Fikk mensen i gjen onsdag 11. april- ca lør 14. april. Og 'slimet' kom i dag 28 april. =S Men har hatt smerter i magen siden mandag 16. april.

Off.. mange datoer og holde styr på her :P

Jeg har også hatt en slimpropp, hos meg var det dag 15 eller 16 i syklusen...Tenkte det kanskje kunne ha noe med EL å gjøre.. Men ettersom dette er første syklus etter pille slutt hadde jeg egentlig ikke forventet EL.. Så om noen har noen forklaringer, så del de med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...