Gå til innhold

Svimmel med synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Hei. har følte meg litt ekkel noen dager. følt at jeg har sett litt dårlig, og i går toppet det seg med skikkelig flimring på siden av øynene. det er særlig høyre øye som er værst. da jeg dro på jobben i dag, fløt bokstavene på papiret helt, og det var bare å reise hjem. jeg er svimmel og fryktelig trøtt. har sovet noen timer nå, og føler meg litt bedre. skal til legen i morgen, og håper ikke det er noe alvorlig. blir litt redd da... uff.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9072998-svimmel-med-synsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kelly.

Jeg har hatt noe liknende men det er noen uker siden, og skjedde bare hvis jeg reiste meg fort opp. Men det er ubehagelig og sikkert ikke farlig-bare tenk på alle forandringene som skjer med blodomløpet og hjertet vårt. Men det er sikkert fint at du får sjekket det så slipper du å bekymre deg:)Pass bare på at du får den hjelpen og roen du trenger fra legen.

ja, takk for svar:) det er sant det. er jo mye som skjer med oss. har tenkt litt på at jeg kan være overanstrengt også. er i 100% jobb, og har to små barn fra før. så er jeg jo en person som lett stresser litt.. men det blir bra å få sjekket det hos legen. jeg føler egentlig at jeg kanskje burde redusert stillingen min en liten stund, vært sykemeldt 30-40% eller noe, men får høre hva legen sier. han er ikke den første til å sykemelde akkurat.

Du har kanskje litt lavt blodtrykk. Det har jeg og det er ganske vanlig, som regel ikke farlig, men litt ubehagelig. Må feks sitte på krakk i dusjen om morran, som en annen gammel-kjerring jeg da... Pass på å drikke masse, for det blir verre hvis du er dehydrert.

Kjenner meg litt igen, for jeg var sånn første gangen jeg gikk gravid, jeg fikk beskjed om at det var migrene(en form for det). Jeg ble svimmel, så rart, ble litt nummen i fingrene og følte meg "rar".

Hadde endel "anfall" under graviditeten men det gikk over etter fødselen heldigvis .

Lykke til hos legen i morgen :o)

Annonse

Jeg har hatt dette en gang..Men da var jeg ikke gravid. Jeg hadde jobbet mye, og var overarbeidet. Legen sa det var stressmigrene.....Det var kjempe ekkelt......Flimmring på øynene,svimmel og så bare sorte prikker nesten.....Ble kjemperedd og tenkte hva skjer nå....Jeg må ikke bli blind, for jeg har jo 3 barn tenkte jeg.

Fikk også veldig vondt i hode etterpå, og en slags pulsblodtrykk på ene siden av hode.......Ekkelt.

Det er vel 3 år siden, og ikke hatt det før eller siden.

Men det blir bra for deg å komme til lege. Sikkert noe med blodtrykk/prosent å gjøre.

Jeg ble også veldig trøtt etterpå.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...