Gå til innhold

Påkledning - atter en gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg henta jenta mi på 20 mnd i bhg var det rundt 16 grader og strålende solskinn. Jenta mi hadde på seg Trolldressen uten for, og under det hadde hun tre lag ull på overkroppen, strømpebukse og fora utebukse. De var akkurat på vei ut da jeg kom, så det er ingen unnskyldning at været hadde endret seg. Nå har jeg sagt fra flere ganger at jeg syns de kler på henne for mye, og når jeg henter henne, må jeg stort sett ta av noen klær før vi drar hjem. Jeg er så lei! Klærne jeg har der, egner seg jo, men ikke i lag på lag på lag!!!!

Bare et lite sukk fra meg......

Skrevet

Et godt råd til deg..Ikke legg frem mer klær enn du ønsker at de skal ha på henne!!Si fra til personalet hva som bekymrer deg, ikke gå rundt å ergre deg...

Skrevet

Takk for svar. Men når de er ute på formiddagen, trenger hun jo mer klær. Da er det ikke mange gradene i lufta. Derfor må hun nødvendigvis ha litt klær på knaggen sin). Det er jo forskjell på hva de skal ha på når det er 5 grader og overskyet på morgenen og 16 - 17 grader og solskinn på ettermiddagen. Dessuten har jeg sagt fra x antall ganger.... Sukk....

HI

Skrevet

Uff...det er så kjip når slike ting skjer. Heldigvis slipper jeg det evige maset om åssen sønnen min skal være kledd de forskjellige dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...