sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 er 7+4 i dag, to dager lengre enn da vi mistet i høst. Der var det en liten bønne, med et tydelig, dunkende hjerte. Herlig! Fikk ny time om to uker, for å virkelig berolige oss;)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Supert da! Måtte dere betale for dette eller? Skulle gjerne hatt UL selv. Blir nok ikke rolig før jeg har sett liv jeg...
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 vi betalte 265,-, var hos privat gynekolog. Vet ikke helt hvorfor vi mått betale, men hadde ikke lyst til å spørre. Så da regner jeg med at vi må betale neste gang og, men synes det er verdt det, iallfall etter i høst. Da var på ul da jeg var 7+1, pga blødninger, og fikk se at det aldri var blitt noe der, kun en tom fostersekk. Hadde veldig behov for å se at det ikke var sånn nå!
Realist Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jeg er helt enig, det er utrolig beroligende å få se at det faktisk er noe der.... Jeg har vært en gang, da var vi bare 6+0, det er utrolig at det går an, men de fant alt med en gang, forstersekker og bankende hjerter... (Ja, det var to) Vi betalte 900,- på Volvat, men det var verdt hver krone. Skal tilbake... Håper det går bra med deg denne gangen.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå