Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en vogn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny sportsvogn, men har ikke anelse om hvilke. Er ikke så erfaren med vogner, har kun prøvd mutsy. Kan noen hjelpe? Det er disse punktene som er viktige for oss, men ikke absolutte krav da..men noe i nærheten av dette:

-helst vendbart sete

-tre hjul, helst "snurrehjul"

-forholdsvis lett i vekt (vond rygg!)

-grei å slå sammen, og få plass til i bil

-en vogn barnet kan bruke ut vognperioden, lang nok i seteryggen

-helst fotbrett som kan reguleres

-helst full liggestilling og ordentlig sittestilling

Noen tips til en vogn som passer mange av ønskene våre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg vet om noen som oppfyller alle, men TFK Joggster Twist oppfyller mange av dem.

- Den har ikke vendbart sete dessverre. Dette har blitt offret for å få ned vekten og størrelsen i sammenslått.

- Den har 3 hjul ja, hvor det fremste enkelt kan låses hvis nødvendig.

- Veier 13.4 kg

- Enkel å slå sammen og blir kjempeliten.

- Er en av de største på markedet og kan ikke tenke meg at det er mulig å vokse fra den. I tilegg har den veldig bredt sete som er laget i pustende materiale.

- Fotbrette kan både reguleres opp og ned og inn og ut så det passer for mindre og kortere barn.

- Ordentlig rett sittestilling og så godt som full liggestilling, ikke 100 % men godt nok.

Synes å huske at jeg har lest at setet er utformet av fysioterapauter.

Ellers er den knall god å trille, stødig og lun. Og så har den håndbrems.

Ta en titt på http://www.buggy.de/english/joggstertw.php

Billigst bestilles den på www.babyjungle.nl

Skrevet

Hei.

Vi var også på utkikt etter en vogn med flere av de samme punktene som deg. Det er mange på markedet, men det var en som skilte seg spesielt ut og det var Easywalker.

Lettvekter og utrolig enkelt å slå sammen. Blir også liten sammenslått.

Svingehjul og gode luftehjul både asfalt og terreng.

Stor handlekurv.

Full liggestilling.

Mye smart ekstratilbehør som reisebag. Den er genial når man skal fly eller reise med buss. Trillekoffert som rommer hele bagen og evt. dyne.

Lykke til med valget!

Easywalker bør sjekkes!

Skrevet

Anbefaler easywalker!! Kjmpe god vogn!!!

Skrevet

Hei.

Easywalker sky er 9 kg og kjempegod!!

Vi har brukt den snart 1 år og den er like stødig og fin enda. Har hatt flere trehjulinger som har blitt slakke i ledda etterhvert og måtte derfor byttes.. Easywalker er veldig solid og lett og enkel.

Hilsen fornøyd eier.

Skrevet

Vet ikke om sittedelen er lang nok, men ellers fyller bebe confort high trek de alle kravene dine.

Oth uj er en knallvogn, har ikke vendbart sete eller regulerbar fotbrett men er en fantasstisk vogn likevel. Kan ikke anbefales varmt nok! Ikke full liggestilling, men den er langt nok ned og veldig behagelig for barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...