Gå til innhold

Har vært hos legen idag (for de som vil lese).

Anbefalte innlegg

Legen min tok meg seriøst, men ville ikke gi meg pergo siden hun ville ha svar på blodprøvene først (forståelig, men frustrerende for meg...hehe). Fikk henvisning til Røde Kors klinikken, der blir det gu og evt resept på noe stimulerende. Tok en tisseprøve hos legen for å være sikker på at jeg ikke er gravid, den ble som forventet NEGATIV! Det ble prøvd på å ta blodprøver av meg, det ble 4 stikk og null blod...vanskelig å finne årene på meg gitt.......så jeg må dra til Furst i Ski for å få tatt blodprøve (der vet jeg de klarer å finne årene mine). Skulle så gjerne få tatt den blodprøven idag, for jeg vil vite om det er noe galt med hormonene mine snarest mulig! Jeg fikk spurt legen om alt jeg lurte på, og det jeg ble tipset om av noen her inne. Hun forklarte så godt hun kunne, det er såååå deilig å få sagt det til noen som ikke avfeier meg.

Fortsetter under...

Hei snuppa!

Så bra da :-) Kan tenke meg det er godt å ha kommet til noen som hjelper i steden for ¨avfeie ja. Er dessverre ofte man blir det :-(

Hmmm beg. å lure på om det er noe i det jeg har sagt hele tiden jeg Emblamamma? At det er meningen vi skal gå samtidig ? he he!

JA er ikke like lett å finne årene på folk bestandig !!! Er sånn med meg også! Jeg forteller dem akkurat hvor de skal stikke, men de har alltid en bedre plass å stikke selv.... bommer og prøver igjen. Helt til jeg sier prøv der da for POKKER!!! Så går det bra med en gang!

Vi kommer sikkert til å beg på pergo sammen snuppa! Jeg venter på TR jeg da! Men testene er så negative som de kan få blitt! :-(

Heisann vennen!

Fint at legen din tok deg seriøst da :) men synd at de ikke klarte å finne blodårene på deg :((

du begynner kanskje med pergotime når du får svar på blodprøvene?

iallefall så kan du vel begynne med pergo når du får neste mens??

i dag har jeg vært skikkelig kvalm og dårlig kasta opp for første gang :(

orker ikke å sitte her lenge av gangen så dette blir en kort melding fra meg.....

håper du får en fin kveld

klem

Hei vennen!

Så bra at de tok deg seriøst da!!! Helt toppers! MORO! Nå er det din tur, nå lover jeg deg det!!!!

Lykke til i Ski, det går bra det!

Jeg har vært hos jordmor idag, og fått konstantert begynnende sv.giftning, så nå må jeg ta det helt med ro!!!

Mange klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...