Gå til innhold

Kevin sebastian? Nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen til kusinen min heter Kevin Sebastian,han er 7 år.

Nå står desverre Kevin under navnekategorien "Harry",har jeg lest flere ganger på denne siden.

Jeg ville gått for bare Sebastian jeg.

Skrevet

Holder med enten bare Kevin eller bare Sebastian,

de to sammen ble litt for mye

Skrevet

Jeg er enig i at Kevin er harry, ja. Det ble ikke bedre etter at Kevin Federline ble sammen med Britney, akkurat. Sebastian alene er mye bedre.

F.

Skrevet

Liker ingen av disse amerikanske navnene som uttales på norsk, så synes du skal gå for Sebastian..

Skrevet

Enig! Jeg er ikke tilhenger av amerikanske navn på norsk.

Skrevet

Kan du ikke kalle ham for Roy Kenny? Eller bare Ken Ronny? Jeg syns forøvrig Kevin Ronny er nydelig.

Skrevet

Kevin er ikke spesielt pent, det går nok under kategorien harry dessverre... Sebastian er derimot et helt ok navn.

Skrevet

Må bare slutte meg til at Kevin er et harry navn. Synes heller ikke det passer til navnene til de andre barna dine ( nicket ditt)

Skrevet

Hva med Jean Rudi, eller Kjell Rino......?

..............bare måtte.....................;-)

Skrevet

Ikke no galt med navnesammensettinga, men litt tungt navn. Hva en enstavelsesnavn før sebastian. Lettere å bruke begge navn i dagligtale da.

Kent Sebastian

Ken Sebastian

Skrevet

Jeg liker begge navnene, men hver for seg.

Syntes ikke disse passet sammen.

Skrevet

Huff... Ken og Kent er jo også passe harry, da..

Skrevet

Vet om en liten gutt som heter Olav Sebastian.. Det var egentlig ganske søtt... (Olav er etter farfaren, da)

Skrevet

Enig. Ken og Kent er nesten verre enn Kevin. Hva er det som er galt med norske navn, da?

Skrevet

Jeg syntes Kevin er et harry navn og passer ikke sammen med Sander. Ville gått for Sebastian:-)

Skrevet

Sander er det mest harry navnet jeg vet om. Fatter ikke at noen syns det er fint.

Skrevet

Huff, for en gjeng dere er. Glad jeg ikke HETER Harry. Hehe. Hadde kanskje blitt innbilsk av å se navnet mitt over alt. Tipper navnet Harry dør ut relativt fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...